Znate li kako izazvati iznenađenje/šok kod publike? Kako u promidžbenoj prašumi privući pozornost velikog broja primatelja reklamnih poruka za relativno nisku cijenu? Koliko ste često uočili da poruke, čak i za one dobre proizvode i usluge ne dolaze do ciljane publike. Ili, što je još gore, da ih publika ne primjećuje? Dobrodošli u medijsku prašumu. Vaše glavno oružje je gerilsko komuniciranje.
Zbog velike količine medijskog i marketinškog sadržaja te šumova u komunikaciji, najučinkovitiji recept za pridobivanje pozornosti ciljane publike je iznenaditi ih – po mogućnosti nečim potpuno neočekivanim – u vidu sadržaja ili forme. Gerilsko komuniciranje stoga postaje sve češći oblik komunikacije velikih igrača na tržištu, ali i malih poduzetnika koji nemaju velike marketinške budžete.
iskusni predavači s bogatim profesionalnim iskustvom
12
sati
dvodnevni vikend seminari umijeća ratovanja u PR@šumi
1.875,00 kn
cijena s PDV-om
Zašto upisati
- pomoći će vam da shvatite što je gerilski marketing i kako funkcionira
- naučit čete kako primijeniti gerilski marketing u svom poslovanju te kako dugoročno povećati profitabilnost
- naučit ćete kako primijeniti nekonvencionalne marketinške taktike u svom poslovanju i kako doprijeti do novih klijenata na nove načine
- izradit ćete vlastiti prijedlog gerilskog komunikacijskog plana koji će proći evaluaciju iskusnih predavača i kolega
Prijavnica
Istraži modul
Modul: Uvod u gerilsko komuniciranje saznaj više
Za sve dodatne informacije možete se obratiti na:
Igor Buzov, dipl. inf., predavač
igor.buzov@vern.hr
Palmotićeva 82/1, Zagreb
Boška Relić
boska.relic@vern.hr
01/4881-826
Palmotićeva 82/1, Zagreb