Programi poslovnog i osobnog razvoja

Uvod u storytelling

Kako pričati korporativne priče? Znate li da je uspjeh stvaranja brenda, odnosno prepoznatljivog proizvoda, upravo uvjetovan umijećem pričanja priča o tom proizvodu? Ali, u vrijeme modernih tehnologija, potrebno je znati kojim kanalima pričati priču te kako je prilagoditi svakom pojedinom kanalu i publici.

Budući da je poslovna komunikacija često birokratski hladna i lišena emocija, ona teško može značajnije zainteresirati slušatelja, a u krajnjoj liniji i potencijalne kupce. Stoga će polaznici na stručnoj radionici „Uvod u storytelling – vještina pričanja korporativnih priča“, naučiti kako svoje poruke, ideje, poslovne rezultate, prodajne ponude i ostale komunikacijske materijale zapakirati u privlačne i angažirajuće narative.

iskusni predavači s bogatim profesionalnim iskustvom

8
sati

namijenjen svima koji žele unaprijediti svoje komunikacijske vještine

1.875,00 kn
cijena s PDV-om

Zašto upisati

  • pomoći će vam da shvatite kako koristiti storytelling za unapređenje poslovnih procesa
  • naučit ćete kako kreirati konkretne emotivno angažirajuće poruke
  • naučit ćete kako predstaviti svoje uspjehe i uvjerljivo komunicirati
  • uvidjet ćete kako stvoriti zainteresiranu i angažiranu publiku/slušatelje

Istraži program

Uvod u storytelling saznaj više

Za sve dodatne informacije možete se obratiti na:

Igor Buzov, dipl. inf., predavač
igor.buzov@vern.hr
Iblerov trg 10, Importanne Galleria 1. kat

Boška Relić
boska.relic@vern.hr
01/4881-826
Iblerov trg 10, Importanne Galleria 1. kat

Cjeloživotno obrazovanje