Kreativnost, inovacije, ekonomija

Međunarodna znanstvena konferencija „Creative Future Insights 2021“

Konferenciju organiziraju Sveučilište VERN' i Ekonomski institut u Zagrebu, a održat će se 13. i 14. rujna.

„Creative Future Insights 2021 – Creative Industries and Experience Economy“

Sveučilište VERN’ organizira međunarodnu znanstvenu konferenciju „Creative Future Insights 2021 – Creative Industries and Experience Economy“, koja će se održati na Sveučilištu VERN’ u Zagrebu 13. i 14. rujna.

Suorganizator konferencije je Ekonomski institut u Zagrebu, a održat će se u partnerstvu s Hrvatskim klasterom kreativnih i kulturnih industrijaZakladom Friedrich Ebert te Muzejem suvremene umjetnosti.

Podsjećamo sve zainteresirane izlagače i naše predavače da je preostalo još samo 7 dana za prijavu sažetaka do produženog roka, 30. srpnja.

Prijave sažetaka se zaprimaju putem ove poveznice

Događaju će prisustvovati stručnjaci iz područja kreativnih industrija koji će kroz svoja izlaganja predstaviti nove spoznaje o jednom od najpropulzivnijih gospodarskih sektora i analizirati izazove s kojima se suočava ovaj najbrže rastući dio gospodarstva u EU

Ključne informacije i datumi:

  • produženi rok za prijavu sažetaka za sudjelovanje na konferenciji – 30. srpnja 2021.
  • opseg sažetka izlaganja na engleskom jeziku – između 100 i 300 riječi
  • održavanje konferencije – 13. – 14. rujna 2021. u prostorima Sveučilišta VERN’
  • zbog pandemijskih okolnosti konferencijska izlaganja bit će moguće održati u kontaktnom ili online obliku
  • predaja finalnih radova na engleskom jeziku za objavu u zborniku konferencije – 30. listopada 2021.
  • recenzentski postupak i obavijest o prihvaćenim radovima – 30. studeni 2021.
  • prihvaćeni i recenzirani radovi bit će objavljeni u posebnom zborniku konferencije
  • odabrani radovi s konferencije bit će razmotreni za objavu u časopisu Croatian Economic Survey (ESCI WoS, SCOPUS).
  • službeni jezik konferencije je engleski jezik
  • kontakt email: creative@vern.hr

Teme konferencije uključuju sljedeće tematske cjeline (kao i druge potencijalne teme vezane za kontekst kreativnih industrija i ekonomije doživljaja):

  • Društveni značaj kreativnih industrija
  • Odnos kulture i kreativnih industrija 
  • Političke strategije i kreativne industrije
  • Uloga kreativnih industrija u gospodarskom razvoju
  • Dizajn u kreativnim industrijama
  • Baština u kreativnim industrijama
  • Umjetnost (vizualne, audio-vizualne, izvedbene, primijenjene, literarne itd.) u kreativnim industrijama
  • Mediji u kreativnim industrijama
  • Videoigre i kreativne industrije
  • IT i kreativne industrije
  • Ekonomija doživljaja i kreativne industrije
  • Utjecaj pandemije na sektor kreativnih industrija

Detaljni raspis konferencije možete pročitati OVDJE

Veselimo se vašim prijavama i izlaganjima!

Odjel za komunikacije
Datum objave: 23.7.2021.