Fakultet

medija i

komunikacija

Cyber komunikacije i znanost o mreži

Streloviti rast cyber komunikacija neminovno traži nove profile cyber stručnjaka – profesionalaca koji će biti kreatori i administratori sadržaja, menadžeri digitalnih medija, online urednici, cyber PRovci, community menedžeri, SEO analitičari te stručnjaci za online oglašavanje i prodaju.

| 3 godine (6 semestara) | 180 ECTS | početak u listopadu 2021. |

Što ćeš naučiti:

  • sociološke, komunikološke, politološke i psihološke teorije i znanja
  • primjenjivati informatička znanja (softvera i programa ključnih za cyber komunikaciju) u oblikovanju različitih sadržaja u cyber prostoru (tekstualnih, vizualnih, audiovizualnih)
  • upoznati trendove vezane uz društvene mreže i ostale online platforme
  • osvijestiti važnost, utjecaj i značaj modernih online oblika komunikacije
  • znanja i umijeće kreiranja sadržaja za različite kanale digitalnih komunikacija (društvene mreže, sharing platforme, web stranice, virtualni chatovi, blogovi, open source baze, VoIP),…

Istraži studij

Odnosi s javnošću i studij medija

Budućim stručnjacima za odnose s javnošću i medije na ovome je studiju omogućeno stjecanje teorijskih znanja te razvoj i usavršavanje stručnih praktičnih znanja i vještina.

| 3 godine (6 semestara) | 180 ECTS | početak u listopadu 2021. |

Što ćeš naučiti:

  • umijeće korporativnog komuniciranja
  • znanja i vještine kriznog komuniciranja
  • stručna znanja iz područja marketinga
  • umijeće odnosa s javnošću u privatnim i javnim kompanijama i ustanovama
  • stručna znanja iz područja oglašavanja
  • umijeće političkog komuniciranja,…

Istraži studij

Novinarstvo

Nastavni plan i program ovoga studija posebnu pozornost posvećuje stjecanju kompetencija u broadcasting novinarstvu (TV i radio) te primjeni novinarskih vještina u interakciji sa suvremenim digitalnim platformama.

| 3 godine (6 semestara) | 180 ECTS | početak u listopadu 2021. |

Što ćeš naučiti:

  • kako izvještavati za televiziju, radio, tisak ili internetske medije
  • producirati jednostavne i složene novinarske vrste, oblike i forme te usvojiti stručna znanja u procesu proizvodnje medijskog video sadržaja (snimanje, montaža,…)
  • razumijevati medije i njihove karakteristike te osnovne načine komuniciranja s javnošću
  • identificirati načine komunikacije i prezentacije poruka fotografijom
  • analizirati uzroke i posljedice kršenja zakonodavnih i etičkih normi u medijskoj praksi,…

Istraži studij

 

Upisni postupak započinje popunjavanjem (neobvezujuće) elektronske prijavnice, a mogu ga započeti svi ovogodišnji maturanti i kandidati koji imaju prethodno završenu četverogodišnju srednju školu:

Po završetku prijave kandidati će dobiti korisničke podatke za pristup osobnom studentskom portalu Eduneta, na kojem ispunjavanju prijavni obrazac za unos ocjena iz srednje škole (prva tri razreda).

Detaljne informacije o postupku upisa dostupne se na linku Upisni postupak.

Za sva dodatna pitanja i informacije možete se obratiti našem Odjelu za komunikacije, kolegicama Ani Belić (ana.belic@vern.hr, 01.4881.832) i/ili Lei Švec Dumbović (lea.svec.dumbovic@vern.hr, 01.4881.833).