Interni newsletter – lipanj 2020.

VERN’ova kampanja bazirana na korisničkom iskustvu

Na VERN'u smo u 2020., godini u kojoj obilježavamo 30. obljetnicu našega postojanja, napravili stanoviti odmak od klasičnog pozicioniranja putem organizacijskih poruka i uobičajenog korporativnog PR-a. 

Umjesto standardnih korporativnih PR priča, fotografija s internetskih stockova, agencijskih slogana i uredničkog digitalnog contenta, medijski prostor su zauzela mišljenja i iskustva naših studenata, koji su postali glavni protagonisti kampanje.

Temelji VERN’ove kampanje postavljeni su u našim akademskim prostorima gdje je fokus grupa naših studenata, s različitih studija i različitih godina, u suradnji s marketinškim profesionalcima i kreativcima analizirala i diskutirala o glavnoj poruci kampanje, koja je danas u digitalnom i tradicionalnom medijskom prostoru zastupljena kroz copy VERN’ JE MOJ.

Nedugo nakon toga, naši su studenti prošli i stručne radionice na kojima su usuglasili kreativne poruke za tematski dio kampanje. Sljedeći studentski zadatak bio je organizacija svojevrsnog castinga među studentima koji će predstavljati studije te organizacija termina snimanja koji je bilo potrebno uskladiti s čak 11 različitih dionika. Snimljeno je 14 različitih fotografija, na 14 različitih scena, s 14 različitih kostima, za 14 različitih studija, a „ispucano“ je nekoliko stotina fotografija.

Nedugo nakon launcha kampanje uslijedili su i PR članci na nekima od najčitanijih web portala te u specijalnim izdanjima dnevnih novina posvećenih upisima na fakultete. I tada smo prostor dali našim studentima da u svoje ime samostalno pišu o svojom projektima ili odgovaraju na novinarska pitanja o iskustvu studiranja na VERN’u – i u offline i u online okruženju. 

A zadovoljstvo online nastavom nije se zadržalo samo na mišljenju nekolicine studenata na web portalima i u novinskom tisku. Naime i naša je anketa, provedena među više od 700 studenata pokazala visoku razinu zadovoljstva organizacijom i izvedbom online nastave. Dio njihovih dojmova mogli ste pratiti u video izjavama koje su objavljene na našem Facebooku i Instagramu, gdje su im se pridružili i predavači sa svojim dojmovima o online nastavi. Da, svi ste jedni drugima nedostajali.

Visoku razinu zadovoljstva naših studenata online nastavom potvrdilo je i neovisno istraživanje jedne medijske kuće među gotovo 2.000 studenata različitih visokih učilišta u Hrvatskoj, o organizaciji online nastave uslijed pandemije koronavirusa i zastupljenosti nastavnih sadržaja u online nastavi. VERN’ je u tom istraživanju, prema odgovorima studenata, bio među najbolje ocijenjenim visokim učilištima s više od 90% organiziranih predavanja i vježbi kroz online nastavu.

Vanja Koljan,
voditelj Odjela za komunikacije

Odjel za komunikacije
Datum objave: 16.6.2020.