Studentsko natjecanje

Studentsko natjecanje: osvijesti važnost financijskog opismenjavanja studentske populacije

Studentica si ili student, društvene mreže su tvoj habitus, želiš utjecati na društvo i istodobno osvojiti nagrade i obogatiti svoj životopis?
Ovo je prilika za tebe da kreiraš sadržaj za podizanje razine financijske pismenosti svojih kolega i vršnjaka!

Financijska pismenost je iznimno važna za svakog pojedinca i društvo u cjelini, ali sva istraživanja pokazuju da je na nedovoljno visokoj razini posebice među mladima. Možda i ti nisi do sada razmišljao o štednji, a pogotovo mirovinskoj štednji. Znaš li da možeš štedjeti i dobiti dodatne poticaje? S mirovinskom štednjom je preporučljivo početi što ranije jer i manji iznosi kroz duži period mogu doprinijeti tvojoj financijskoj neovisnosti.

Sveučilište VERN’, u suradnji s AZ mirovinskim fondovima objavljuje studentski natječaj:

UVJETI NATJEČAJA:

  • Natjecatelji moraju biti stariji od 18 godina, a mlađi od 30 godina
  • Natjecatelji moraju biti upisani na Sveučilište VERN’
  • Natjecatelji mogu raditi u skupinama (najviše 3 osobe) ili sudjelovati kao pojedinci

KAKO SUDJELOVATI?

Na mail adresu natasa.jelicic@vern.hr pošaljite podatke:

  • Ime i prezime natjecatelja
  • Kontakt mail adresa i broje telefona članova tima
  • U 10-ak rečenica opisati format vlastitog prijedloga za promicanje tema s područja financijske pismenosti s naglaskom na mirovinsku štednju, među studentskom populacijom (primjerice: prezentacija, provođenje istraživanja među studentima, infografike, video sadržaji, članci, stripovi, karikature, sadržaji na društvenim mrežama (Instagram, TikTok, Linkedin, Twitter, Facebook, Youtube…) ili ostalo prema prijedlogu tima

ROK ZA PRIJAVU: 19.11.2021. do 12 sati.

NAKON PRIJAVE:

  • Odabrani timovi trebaju pripremiti 3-minutni pitch/predstavljanje svoje ideje koju će prezentirati usmeno ili uz audiovizalna pomagala (prezentacija, video i sl.)
  • Predstavljanje ideja/pitch: 24.11.2021. na Sveučilištu VERN’
  • Realizacija ideje: prosinac 2021. – siječanj 2022.

NAGRADE:

  • Najbolji rad nagrađuje se financijskom nagradom u iznosu od 7.500,00 kn
  • Svi članovi tima koji prijave projekt i predstave ga na pitchu dobivaju poklon bon u iznosu od 200 kn za Submarine restorane
  • Predstavljanje najboljeg projekta i studenata u izdanjima Hanza Medije: Jutarnji list i Novac.hr i kroz video prilog na posebno kreiranom microportalu
  • Potvrda o sudjelovanju u inicijativi Financijsko opismenjavanje studentske populacije za sve natjecatelje
  • Mentorstvo članova žirija

POSTUPAK ODABIRA POBJEDNIKA:

Neovisan stručan žiri, koji se sastoji od predstavnika Sveučilišta, stručnjaka za društvene medije i partnera inicijative, odabrat će najbolje prijedloge: kreativnosti, inovacije, razumijevanja pitanja i problema, ideja i prijedloga te sveukupnog dojma.

 

DODATNO:

Kao temelj za izradu prijedloga studentima su dostupni pobjednički materijali studenata Ekonomskog fakulteta koji su uobličeni u video uratke koji su dostupni na:

AZ Financijska pismenost – Računi i kartice: https://vimeo.com/561857025/dca9b5e61f;

AZ Financijska pismenost – Osiguranje: https://vimeo.com/561868449/9865aee184;

AZ Financijska pismenost – Mirovinsko osiguranje: https://vimeo.com/561877143/d0b50ccfc5;

AZ Financijska pismenost – Ulaganja: https://vimeo.com/561884803/317eee3f87

 

te informativni video uradci odabranih stručnjaka dostupni na:

https://vimeo.com/488519069/00395d8ba2

https://vimeo.com/488523643/06d00594b1

https://vimeo.com/488510017/2b98a1807a

Education meets business
Datum objave: 16.11.2021.