Upravljanje poslovnim komunikacijama

Zbog sinergijskog djelovanja te fokusiranosti na digitalne komunikacije, integrirane komunikacije su, bez ikakve sumnje, budućnost komunikacija!

 

Ukratko

Stupanj: Stručni diplomski studij  
ECTS: 120  
Trajanje: 4 semestara (2 godine)  
Stručni naziv: Magistar/magistra upravljanja poslovnim komunikacijama (mag.oec.)  
Početak nastave: Listopad 2025.  
Brošura:  
Izvedba:

Redovna ili izvanredna (studij uz rad)

 
 

Nastava se odvija tijekom 15 tjedana u semestru, u vremenu od 17h (u prosjeku 12 školskih sati tjedno, odnosno 3 dana u tjednu).

 
Prijava na studij  
UPISNI POSTUPAK  
ŠKOLARINA  

Namijenjen obrazovanju stručnjaka za upravljanje integriranim poslovnim komunikacijama u uvjetima globalizacije i dominantnog utjecaja masovnih medija, lobističkih skupina, interesnih udruga i javnog mnijenja na poslovanje i tržišno pozicioniranje poslovnih subjekata.

Neki od poslova za koje te pripremamo

  • znanja iz teorije komunikacija i persuazije
  • znanja iz teorije odnosa s javnošću i marketinških komunikacija,
  • znanja iz organizacijskog menadžmenta i etike,
  • zakonsku regulativu u domeni odnosa s javnošću,
  • strateško komuniciranje te komunikacijski programi i kampanje,
  • umijeća jezičnoga pismenog i usmenog izražavanja,
  • umijeće istraživanja i analize,
  • umijeće segmentiranja javnosti i tržišta,
  • umijeće upravljanja informacijama i komunikacijom,
  • umijeće upravljanja oglašavanjem, krizama i trendovima.