Informacije o studiju
Naziv studija: | Upravljanje poslovnim komunikacijama |
Izvođač: |
Sveučilište VERN’ |
Vrsta/stupanj visokoškolskog obrazovanja: | Dvogodišnji stručni diplomski studij |
Trajanje studija: | 2 akademske godine / 4 semestara |
Stručni naziv: | Magistar/magistra upravljanja poslovnim komunikacijama (mag.oec.) |
ECTS: | 120 |
Početak nastave: | ožujak/listopad |
NASTAVA | |
Način studiranja: |
Redovni / Izvanredni (studij uz rad). Nastava se odvija tijekom 15 tjedana u semestru u vremenu od 17h (u prosjeku 12 školskih sati tjedno, odnosno 3 dana u tjednu). |
O studiju
Studij Upravljanja poslovnim komunikacijama predstavlja studij odnosa s javnošću, s posebno naglašenom primjenom stručnih komunikacijskih znanja i vještina u poslovnoj praksi. U procesu oblikovanja studija, prepoznata je i akceptirana važnost integrirane poslovne komunikacije i izvan poduzetničkog sektora, naročito u sferi djelovanja tijela javne uprave, političkih stranaka i nevladinih neprofitnih organizacija.
Vrijednost i jedinstvenost ovog studija leži u:
- stjecanju vještina integriranja svih komunikacijskih alata,
- stjecanju vještina integriranja ciljanih javnosti u komunkacijske aktivnosti organizacije u svrhu postizanja strateških ciljeva i sinergijskih rezultata,
- uravnoteženom omjeru predmeta iz područja marketinga i onih iz područja odnosa s javnošću,
- usmjerenosti studija na najmodernije digitalne komunikacije,
- snažnog fokusa na strateški pristup komunikacijama,
- specifičnost pojedinih kolegija poput gerilskog komuniciranja, kreiranja i upravljanja imidžem slavnih osoba, strategije brendiranja, vizualnih komunikacija, copywritinga, community menadžmenta.