Filmsko, televizijsko i multimedijsko oblikovanje

Kreativne industrije su jedan od najdinamičnijih gospodarskih sektora!

OTVORENI SAT 7.6.


PRIJEMNI POSTUPAK 27.5. i 7.6.


Stručni dio Prijemnog postupka:
  • petak, 16.05. 2025. s početkom u 14 sati
  • subota, 17.05.2025. s početkom u 10 sati

Ukratko

Stupanj: Stručni prijediplomski studij  
ECTS: 180  
Trajanje: 6 semestara (3 godine)  
Stručni naziv: Prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) filmskog, televizijskog i multimedijskog oblikovanja (bacc. art.)  
Početak: listopad 2025.  
Brošura:  
Izvedba: Redovna  
Redovna izvedba: Nastava se odvija tijekom 15 tjedana u semestru.
Dnevni angažman je 4-6 sati koncentrirane nastave.
 
Prijava na studij  
UPISNI POSTUPAK  
ŠKOLARINA  
Pogledajte neke od filmova naših studenata

Film: Soba bez neba

Film: Sotonac

Film: Moteli i ostale stvari

Nagrade i priznanja profesorima i studentima

Sveučilište VERN'
Nebojša Slijepčević osvojio europskog Oscara

Čestitamo – naš predavač Nebojša Slijepčević osvojio europskog Oscara za „Čovjeka koji nije mogao šutjeti“

Saznaj više
Sveučilište VERN'
Naša diplomantica Sara Horvatić osvojila nagradu za najbolji studentski film

na 6. French Riviera Film Festivalu koji se održao u Cannesu  2024.

Saznaj više
Sveučilište VERN'
Naš student Goran Lovrenščak osvojio nagradu publike

na 22. Međunarodnom Tabor Film Festivalu kao redatelj i scenarist filma „Sjene zločina“

Saznaj više
Sveučilište VERN'
Naša diplomantica Dina Uglešić osvojila nagradu za najbolji strani film

za najbolji kratkometražni igrani film Pater familias na EarlyBird festivalu u Bugarskoj

Saznaj više

Želiš saznati više?

Neki od poslova za koje te pripremamo

  • kritički vrednovati medijske sadržaje i medijski pismeno sudjelovati u medijskim projektima
  • identificirati i objasniti temeljne komunikološke i medijske koncepte te društveno-povijesni kontekst njihova nastanka i razvoja
  • prepoznati i razjasniti nove transmedijske prakse
  • primijeniti transmedijske prakse u oblikovanju AV sadržaja u kreativnim industrijama
  • odabrati prikladnu primijenu novih medijskih koncepata i alata u oblikovanju AV i multimedijskih sadržaja
  • identificirati i primijeniti temeljne pojmove filmske i televizijske struke
  • primijeniti  temeljna znanja i vještine u proizvodnji filmskih i TV sadržaja
  • odabrati i koristiti temeljne postupke za zaštitu, arhiviranje i restauraciju AV materijala
  • interpretirati temeljne pojmove i koncepte multimedijskog oblikovanja
  • izabrati i koristiti temeljne multimedijske oblikovne alate i vještine na kreativan način
  • demonstrirati poznavanje temeljnih pojmova, koncepata i konteksta kreativnih industrija
  • identificirati i primijeniti specifične oblike i mogućnosti financiranja AV i/ili medijskih projekata u kreativnim industrijama
  • demonstrirati poznavanje specifičnih oblika i mogućnosti financiranja AV i/ili medijskih projekata i njihove primjene u kreativnim industrijama
  • demonstrirati poznavanje i primijeniti temeljne pojmove autorskog prava, zaštite intelektualnog vlasništva i medijske regulative u kontekstu kreativnih industrija 
  • primijeniti osnovne marketinške strategije u kreativnim industrijama