Ukratko
Stupanj: | Preddiplomski stručni studij |
ECTS: | 180 |
Trajanje studija: | 6 semestara (3 godine) |
Stručni naziv: | stručni/a prvostupnik/prostupnica (baccalaureus/baccalaurea) filmskog, televizijskog i multimedijskog oblikovanja (bacc. art.) |
Početak nastave: | Listopad 2021. |
Pogledaj brošuru: |
![]() |
Pročelnica: |
dr. sc. Ozana Ramljak, profesorica visoke škole |
Studij obrazuje stručnjake za rad i oblikovanje sadržaja na filmu, televiziji, multimedijskim platformama, računalnim igrama, u oglašavanju i ostalim područjima kreativnih industrija.
Želiš saznati više?
Što ćeš naučiti?
- kritički vrednovati medijske sadržaje i medijski pismeno sudjelovati u medijskim projektima
- identificirati i objasniti temeljne komunikološke i medijske koncepte te društveno-povijesni kontekst njihova nastanka i razvoja
- prepoznati i razjasniti nove transmedijske prakse
- primijeniti transmedijske prakse u oblikovanju AV sadržaja u kreativnim industrijama
- odabrati prikladnu primijenu novih medijskih koncepata i alata u oblikovanju AV i multimedijskih sadržaja
- identificirati i primijeniti temeljne pojmove filmske i televizijske struke
- primijeniti temeljna znanja i vještine u proizvodnji filmskih i TV sadržaja
- odabrati i koristiti temeljne postupke za zaštitu, arhiviranje i restauraciju AV materijala
- interpretirati temeljne pojmove i koncepte multimedijskog oblikovanja
- izabrati i koristiti temeljne multimedijske oblikovne alate i vještine na kreativan način
- demonstrirati poznavanje temeljnih pojmova, koncepata i konteksta kreativnih industrija
- identificirati i primijeniti specifične oblike i mogućnosti financiranja AV i/ili medijskih projekata u kreativnim industrijama
- demonstrirati poznavanje specifičnih oblika i mogućnosti financiranja AV i/ili medijskih projekata i njihove primjene u kreativnim industrijama
- demonstrirati poznavanje i primijeniti temeljne pojmove autorskog prava, zaštite intelektualnog vlasništva i medijske regulative u kontekstu kreativnih industrija
- primijeniti osnovne marketinške strategije u kreativnim industrijama