Ishodi studija
- Analizirati suvremene društvene trendove i strukture društva kao okvira za moguću primjenu komunikacijskih modela odnosa s javnošću
- Objasniti psihološko djelovanje grupe na pojedinca te unutargrupne i međugrupne psihološke odnose i procese.
- Primijeniti načela i tehnike suvremene prakse odnosa s javnošću u različitim poslovnim situacijama.
- Osmisliti i planirati kampanju odnosa s javnošću, uključujući izradu jednostavnog financijskog plana.
- Izabrati primjerenu strategiju odnosa s javnošću s obzirom na specifične potrebe različitih organizacija i pojedinaca.
- Izabrati valjane alate i tehnike odnosa s javnošću za uspješnu komunikaciju s medijima.
- Osmisliti i napisati različite forme pisane komunikacije u odnosima s javnošću.
- Primijeniti tehnike i alate odnosa s javnošću potrebne za rad u agenciji za odnose s javnošću.
- Samostalno osmisliti i provesti jednostavno istraživanje javnog mišljenja.
- Evaluirati uspješnost provedene kampanje odnosa s javnošću.
- Primijeniti tehnike upravljanja sadržajem na društvenim mrežama.
- Upotrijebiti osnovne marketinške alate u jednostavnijim poslovnim slučajevima.
- Odrediti ciljeve tržišne komunikacije i izraditi jednostavni plan oglašavanja.
- Pokrenuti vlastite manje poduzetničke pothvate u području odnosa s javnošću i javnog komuniciranja.
- Opisati ključne sadržaje (prirodu, svrhu i proces) osnovnih funkcija menadžmenta.
- Primijeniti etička načela u području društvene odgovornosti javnog komuniciranja u praksi.
- Primijeniti pravna pravila i koncepte ljudskih prava (nacionalnih i međunarodnih pravnih okvira) kojima se regulira struka odnosa s javnošću te javna komunikacija općenito.
- Primijeniti pravila uspješnog javnog nastupa u praksi.
- Komunikacijski riješiti jednostavne krizne situacije.