Upis prijelaznika s drugih visokih učilišta
U tijeku su prijave na prijediplomske studije s početkom nastave u listopadu 2025.
Kandidati koji su studirali ili trenutno studiraju na nekom drugom visokom učilištu, a žele nastaviti svoje studiranje na VERN’u, mogu se upisati na sljedeći način:
1. Prijava putem informatičkog sustava VERN’a
Potrebno je popuniti neobvezujuću elektronsku prijavu za studij(e):
PRIJAVA na prijediplomske studije
Po završetku prijave kandidat će dobiti korisničke podatke za pristup studentskom portalu Studomatic
(sačuvajte korisničko ime i lozinku jer će vam oni trebati prilikom svakog pristupa Studomaticu)
2. Opcionalno:
a) Ostvarivanje popusta na školarinu
Kandidati prijelaznici mogu pristupiti Prijemnom postupku radi ostvarivanja popusta na školarinu.
Prijemni postupak će se održati u sljedećim terminima:
- Subota, 29.03.2025. u 12:30 sati
- Subota, 12.04.2025. u 12:30 sati
Otvoreni sat će se održati u sljedećim terminima:
- Subota, 29.03.2025. u 11:00 sati
- Subota, 12.04.2025. u 11:00 sati
Iznosi školarina ovise o bodovima ostvarenima u okviru Prijemnog postupka (i/ili na državnoj maturi), a detalje možete pogledati na sljedećem linku školarina.
b) Priznavanje ispita s prethodnog visokog učilišta
Kandidati prijelaznici mogu podnijeti molbu za priznavanje ispita. U molbi za priznavanje ispita potrebno je navesti s kojeg studija i visokog učilišta kandidat dolazi.
Obrazac molbe preuzmite na linku dokumenti (link)
Uz molbu za priznavanje ispita, kandidati trebaju priložiti:
- silabuse predmeta s prethodnog studija,
- prijepis ocjena s prethodnog studija.
Molbu s prilozima kandidati mogu dostaviti na email adresu rosa@vern.hr, osobno u ured administracije ili preporučenom poštom na sljedeću adresu:
Sveučilište VERN’
Ured administracije
Palmotićeva ulica 82/1, 1. kat
10000 Zagreb
3. Upisi
Upisni koraci za kandidate koji su ostvarili pravo upisa:
- Uplata upisne rate iznosi 350,00 eura i uključena je u školarinu prve godine studija. Primjer uplatnice nalazi se na linku: vern.hr/uplatnica
- Predaja upisne dokumentacije:
- predati originale svjedodžbi od 1. do 4. razreda srednje škole
- predati svjedodžbu o položenoj državnoj maturi
- predati ugovor o studiranju isprintan sa studentskog portala Studomatic.
- predočiti osobnu iskaznicu pri upisu
- poslati digitalnu fotografiju* za studentsku iskaznicu (Xicu) na e-mail: xica@vern.hr
- strani državljani prilažu i presliku odgovarajućeg dokaza o državljanstvu
**digitalna fotografija treba biti 25 x 35 mm ili veća, izrađena prema uputama za izradu osobne dokumentacije. Uz fotografiju je potrebno navesti ime i prezime.
Upisnu dokumentaciju moguće je dostaviti na tri načina:
- osobno u studentsku referadu
- zemaljskom poštom („Ugovor o studiranju“ u tom slučaju mora biti ovjeren kod javnog bilježnika)
- elektroničkom poštom u PDF formatu (Potpis na „Ugovoru o studiranju“ u tom slučaju mora biti ovjeren kod javnog bilježnika). Nakon slanja upisne dokumentacije elektroničkom poštom (online upis), student/ica ima obavezu dostaviti i originalni Ugovor o studiranju u studentsku referadu te predočiti originalne svjedodžbe na uvid.
Kontakti za dodatna pitanja i informacije:
Odjel komunikacija
091.4825.003
upisi@vern.hr
Ana Belić
01.4881.832, ana.belic@vern.hr
Lea Švec Dumbović
01.4881.833, lea.svec.dumbovic@vern.hr
Petra Samolov
01.4881.833, petra.samolov@vern.hr