U izdanju Emerald Publishinga objavljena zbirka radova s VERN’ove konferencije „Creativity Future Insights: Creativity 360 Degrees“
Emerald Publishing je izdavač literature iz područja društvenih znanosti, a dio je grupacije Cambridge Information Group.
U izdanju međunarodne izdavačke kuće Emerald Publishing objavljena je zbirka radova sa zadnje VERN’ove znanstvene konferencije posvećene simbiozi kreativnih industrija i gospodarstva „Creative Future Insights: Creativity 360 Degrees“.
Zbirka odabranih radova pod naslovom „Creativity 360 Degrees“ nudi sveobuhvatnu analizu sektora kreativnih industrija u jugoistočnoj Europi, obuhvaćajući zemlje poput Albanije, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Hrvatske, Grčke, Kosova, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Rumunjske, Srbije i Slovenije. Dubinske analize autora, predstavnika akademske i poslovne zajednice, istražuju načine na koje kreativne industrije pokreću poduzetništvo, privlače investicije i potiču razvoj lokalnih gospodarstava.
Detaljnije informacije o cijeni i formatima dostupne su na stranicama Emeralda.
Podsjetimo konferenciju Creative Future Insights zajednički organiziraju Sveučilište VERN’ i Ekonomski institut Zagreb, a svrha događanja je ukazati na široki potencijal kreativnih industrija u poticanju ekonomskog rasta te neophodnu simbiozu kreativnosti i gospodarstva s ciljem stvaranja novih dodanih vrijednosti. S dvogodišnjom dinamikom, nakon zadnjeg izdanja u rujnu 2023., ovogodišnja konferencija će se održati na Sveučilištu VERN’ i Ekonomskom institutu, Zagreb 18. i 19. rujna pod nazivom „Creative Future Insights 2025 – Creativity of Othering“.
Emerald Publishing su 1967. godine osnovali stručnjaci za poslovno upravljanje, a danas je dio grupacije Cambridge Information Group. Ovaj izdavač nudi širok raspon usluga kako bi pomogao istraživačima u učinkovitoj i pravovremenoj komunikaciji njihovih spoznaja i istraživanja, te na taj način doprinosi promociji autora i jačanju sustava znanstvenih istraživanja.
