Istaknuti PR-ovci i medijski urednici studentima otkrili što stoji iza kulisa uspješne međusobne suradnje
Dinamiku razgovora su obilježile tzv. „vruće teme“, ali i anegdote karakteristične za oba sektora.

U okviru nastave za VERN’ove studente drugih godina prijediplomskih studija Odnosi s javnošću i Novinarstvo održana je panel diskusija na kojoj su korisne savjete i dragocjeno iskustvo studentima podijelili komunikacijski stručnjaci komunikacijski stručnjaci iz korporativnog i NGO sektora te medijski urednici.

Kako uskladiti interese novinarstva i odnosa s javnošću te što se krije iza kulisa uspješne suradnje studentima su otkrili Andrea Husain Orlić (Head of Communication, Triglav Osiguranje), Dora Crnčević (Communication Officer, CEE Bankwatch Network), Filip Raunić (Video Editor, Telegram) i Nikola Grbin (glavni urednik magazina HELLO! Croatia, VERN’ Alumni).
Cilj diskusije koju je moderirao asistent predavač Mislav Petošić bio je naglasiti kako se grade međusobni odnosi PR-ovaca i novinara, zašto je važan networking, koliko su (ne)opravdani međusobni interesi, te kako graditi dugoročno povjerenje u eri tehnoloških trendova i promjena medijskih navika.

Osim toga, dinamiku razgovora su svakako obilježile tzv. „vruće teme“ o međusobnoj suradnji pa se diskutiralo i o primjerima dobrih i loših praksi, pronalasku kvalitetnih PR-ovaca i novinara te poznavanju poslovnih procesa, učestalosti PR-ovaca da prepoznaju medijske potrebe, odgovornosti u kriznim situacijama, zadovoljavanju interesa čitatelja, zadovoljstvu profesijom i uvjetima na tržištu, krovnim institucijama (Hrvatskoj udruzi za odnose s javnošću – HUOJ i Hrvatskom novinarskom društvu – HND) te godišnjim nagradama kao realnom mjerilu kvalitete projekata.

Uz neizostavne anegdote i dobronamjerne savjete stručnjaka, studenti su iz ove diskusije imali priliku uvidjeti što ih čeka na karijernom putu te kako se usmjeravati u daljnjem akademskom i poslovnom profiliranju.