Objavljen novi broj VERN’ovog online znanstvenog časopisa „Suvremene teme“
Srpanjski broj časopisa donosi analize o „zelenim“ influencerima, utjecaju digitalnih medija na percepciju vojnog poziva, retoričkim strategijama Andrewa Tatea za održavanje imidža, itd.
Je li fokus na ekološke teme nova marketinška strategija influencera u suradnji s brendovima?
U jeku javne diskusije o obveznom vojnom roku pitamo se utječu li algoritamska personalizacija i fenomen eho-komora na percepciju vojnog poziva?
Koliko je izoliranost korisna za očuvanje kulturne i povijesne baštine te osjećaja pripadnosti zajednici, dok istovremeno predstavlja izazov opstojnosti zajednice?
Odgovore na ova i još neka zanimljiva i relevantna društvena i politička pitanja donosi novi broj znanstvenog časopisa „Suvremene teme“ koji je objavljen početkom srpnja. S veseljem najavljujemo da je uredništvo odlučilo dinamiku izlaženja časopisa korigirati na polugodišnju (umjesto dosadašnje godišnje), a svi nadolazeći brojevi bit će posvećeni aktualnim i društveno relevantnim pitanjima koja zahtijevaju višedimenzionalno i interdisciplinarno promišljanje.
Dotad želimo vam ugodno čitanje aktualnog ljetnog broja, a časopis je dostupan u digitalnom obliku na službenoj stranici „Suvremene teme“.
„Suvremene teme“ su međunarodni znanstveni časopis za društvene i humanističke znanosti u izdanju Sveučilišta VERN’, koji izlazi na hrvatskom i engleskom jeziku.