Studenti Cyber komunikacija i Ekonomije poduzetništva na terenu upoznavali turističke potencijale Kastva
Terenska nastava je organizirana u okviru kolegija Digitalni marketing i Marketinški plan.

Studenti VERN’ovih prijediplomskih studija Cyber komunikacije i Ekonomija poduzetništva su krajem listopada posjetili Turističku zajednicu grada Kastva, uz dobrodošlicu direktora TZ-a Saše Brusića.
U okviru terenske nastave na kolegijima Digitalni marketing, odnosno Marketinški plan profesorice doc. dr. sc. Diane Plantić Tadić studenti su obišli cijeli Kastav uz organizirano stručno vodstvo vodiča Radovana Brnelića te su pritom upoznali turističke adute ovog kvarnerskog bisera, a prikupljena znanja i informacije naknadno će iskoristiti u pisanju case studyja.
Tijekom sadržajne, vrlo detaljne i dinamične rute prošli su sve od Fortice, gradske Lože, Crekvine, kule Žudike, preko Crkve sv. Jelene do Trga Lokvina, a obilazak su završili u Kući belice, autohtone kupaže Kastva.