Domaći i strani studenti VERN’a proučavali re-branding poznatog zagrebačkog hotela
Naši su studenti posjetili hotel Zonar koji je tijekom bogate povijesti tri puta mijenjao naziv.
Kako se razvija hotelski brend, odnosno na koji se način radi re-branding tradicionalnog hotela?
Upravo su o tome učili studenti VERN’ovog diplomskog studija Menadžment održivog razvoja turizma i strani Erasmus studenti koji slušaju kolegije prijediplomskog studija Turizma, a koji su posjetili zagrebački hotel Zonar u okviru terenske nastave na kolegijima profesorice doc. dr. sc. Dijane Pletikose.
Uz stručno vodstvo Tihane Baždar Gašljević, voditeljice upravljanja brendom, studenti su obišli različite vrste i kategorije soba te ostale hotelske sadržaje. Poseban interes privukla je luksuzna soba s kadom i ljuljačkom ispred staklene stijene s pogledom na grad, kao i vožnja panoramskim liftom.
Uslijedilo je predavanje u kongresnoj dvorani na kojem su saznali više detalja o povijesti hotela, koji je otvoren 1968. godine pod nazivom Omladinski hotel Sport. Kasnije mijenja naziv u hotel Sport, zatim (većini poznat kao op.a.) Panorama, a s promjenom vlasnika i potpunim preuređenjem dobiva i novi imidž te naziv hotel Zonar.
Studenti su se također interesirali o cjenovnoj politici i održivom poslovanju, koje danas u hotelijerstvu više ne predstavlja izbor već je zakonska obaveza. Dojmove su razmijenili i s jednom VERN’ovom diplomanticom koja je zaposlena u odjelu recepcije i koja im je objasnila mogućnosti napredovanja u kompaniji.
Terenska nastava u hotelu Zonar realizirana je u okviru VERN’ovog projekta suradnje s gospodarstvom #EducationmeetsBusiness.