Ekološki startup projekt našeg alumnija zainteresirao hrvatsko i međunarodno tržište
Domagoj i Hrvoje su napravili jedinstveni proizvod – tenisicu od prirodnih materijala: kukuruza, industrijske konoplje, lana, pluta, vune, pamuka…

Već smo pisali o našem alumniju Domagoju Boljaru koji je razvio zanimljiv i ekološki osviješten startup projekt MIRET, odnosno ekološki naprednu tenisicu.
Otkako je projekt prošao inkubacijski proces te su tijekom prošle godine on i njegov brat Hrvoje lansirali i brendirali ove jedinstvene tenisice, javljaju im se kupci iz cijeloga svijeta, jer proizvod je zaista jedinstven – izrađen je 97 posto od prirodnih materijala.
„Modna industrija se ubrzano mijenja prema održivosti. Naša uloga je upravo kontinuirano osvještavati potrošače o ekološkom utjecaju industrije mode i obuće, te na taj način stvarati pritisak na industriju da se još jače i brže transformira prema zelenoj budućnosti. Mislim da smo u Hrvatskoj već odigrali značajnu ulogu u tome“, pojasnio nam je Domagoj.
A da itekako imaju argumenata za osvještavanje potrošača i industrije o ekološkoj održivosti najbolje govori činjenica da u proizvodnji svojih tenisica koriste materijale poput kukuruza, industrijske konoplje, lana, pluta, vune i pamuka, dok prirodnu gumu dobivaju od kaučukovca.
Interesa domaćih potrošača ne manjka, a jedinstvenost ovog proizvoda prepoznali su i strani kupci.
„Najviše interesa u inozemstvu pokazuju kupci iz Njemačke, Austrije, Slovenije i SAD-a. Za sada smo prisutni isključivo putem našeg vlastitog webshopa, a upravo smo primljeni na najvažniju e-commerce platformu u DACH regiji, njemački Avocado, pa planiramo značajan rast na tom tržištu. Naša strategija je od početka bila ‘direct-to-consumer’ model putem interneta, tako da ne planiramo prodaju putem distributera u fizičkim trgovinama“, dodao je Domagoj za kraj.
Obojici želimo puno uspjeha s ovim inovativnim proizvodom i vjerujemo da će nas uskoro ponovno iznenaditi s nekom novosti o MIRET tenisicama.