Na VERN’u održan TikTok masterclass s Darijem Marčacom „Od ideje do viralnog videa“
Studenti su nakon predavanja snimali i montirali TikTok sadržaj te pratili reakcije drugih kolega i sugestije predavača.
Kako korisnici TikToka gledaju na postove brendova? Tko i koliko razumije kako funkcionira njegov algoritam te koji su elementi dobrog i najvažnije, viralnog TikTok videa? Kako će oglašavanje na TikToku utjecati na kreatorsku zajednicu i koje se perspektive otvaraju?
Odgovore na ova i druga pitanja VERN’ovim studentima je otkrio Dario Marčac, jedan od najznačajnijih TikTokera s ovog područja i osnivač najveće zajednice TikTok kreatora u regiji pod nazivom Crew.
Na TikTok masterclassu pod nazivom „Od ideje do viralnog videa“ koji je održan na VERN’u Dario je studentima pojasnio da čak 79 posto korisnika ove društvene mreže više voli kada brendovi razumiju platformu, umjesto da samo objavljuju oglase.
Iako su brendovi svjesni organskog dosega kojeg ostvaruju ovim kanalom – „čak 118 posto za razliku od 20 posto putem Instagrama i tek 5,2 posto putem Facebooka“, pokazao je Dario – moraju znati da TikTok zahtjeva drugačiji pristup, drugačije formate i narative.
„Ovaj je algoritam jedinstven među svim društvenim mrežama i ključan je za razumijevanje kako najbolje iskoristiti platformu za marketinške svrhe“, pojasnio je.
I dok brendovi moraju otkriti način kako komunicirati s korisnicima TikToka, među kojima su mahom mlađe generacije, kreatori sadržaja i oni koji imaju takvih ambicija moraju poznavati glavne elemente kreiranja sadržaja i taktike za povećanje impresija te eventualnu viralnost.
Dario je našim studentima prikazao i pojasnio devet različitih pristupa kreiranju sadržaja, a nakon teorijskog dijela masterclassa studentski timovi su imali zadatak odabrati temu, snimiti i montirati te objaviti video na zatvorenom profilu.
Na taj su način testirali teoriju u praksi, odmah nakon uploada su pratili prve reakcije i komentare te Darijeve sugestije, a za angažman su nagrađeni VERN’ovim hoodicama.