Održana radionica za VERN’ove nastavnike „Design thinking u kreiranju nastave“
Nastavnici Sveučilišta VERN’ rujan su iskoristili za razne pripreme inovativnih oblika nastave, a u okviru VERN’ Akademije grupa nastavnika je sudjelovala na radionici pod nazivom „Design thinking u kreiranju nastave“ koju je pripremila i vodila mr. sc. Gordana Ćorić.
Svrha radionice bila je primijeniti alate – brainwriting, ljestve ideja i šest šešira – u rješavanju konkretnog problemskog zadatka, usporediti spontani proces generiranja ideja s procesom vođenim kreativnim tehnikama, demonstrirati timski rad u procesu razrade i nadogradnje ideja, te procijeniti vlastiti kreativni proces i utvrditi mogućnosti integracije naučenih metoda u nastavu.
„Ponosna sam što su metode design thinkinga već 13 godina dio nastavnih kurikuluma na VERN’u. Kako nam je cilj kontinuirano inovirati nastavne procese i fokusirati se na kreativno promišljanje studenata, ne čudi me što su nastavnici iz raznorodnih područja poput matematike, odnosa s javnošću, stranih jezika, novinarstva, informatike i turizma odlučili naučiti više o alatima design thinkinga i njihovoj primjeni u nastavi“, naglasila je Gordana Ćorić , nositeljica kolegija Design thinking za hrvatske te Design Thinking for Business Innovation za strane Erasmus studente.
„Sveučilište VERN’ od samog početka posebnu pažnju posvećuje unapređenju nastavničkih kompetencija zaposlenika. Nastavnicima i vanjskim suradnicima u okviru VERN’ Akademije osigurana je podrška i pomoć u njihovom profesionalnom razvoju i razvoju suvremenih metoda podučavanja. Ponosni smo na naše nastavnike koji svojim znanjem i stručnošću obogaćuju akademski proces i doprinose izvrsnosti Sveučilišta VERN’“, istaknula je voditeljica VERN’ Akademije Nataša Jeličić.
VERN’ Akademija kontinuirano organizira didaktičko-metodičke radionice, radionice o ocjenjivanju, kreiranju pisanih ispita, o raspodjeli ECTS bodova i pisanju ishoda učenja radionice za provođenje mjera protiv akademskog nepoštenja, za izradu studija slučaja i mnoge druge.
U fokusu sljedećih aktivnosti VERN’ Akademije je Infoscience, na znanstveno-istraživačkom polju te nove radionice o primjeni i utjecaju umjetne inteligencije u sektoru obrazovanja.