PR PRAKTIKUM

PR u praksi: Studenti osmislili i organizirali svoje konferencije za medije

Studenti druge godine Odnosa s javnošću i studija medija dočekali su povratak u predavonice izvedbom ambicioznih projektnih zadataka osmišljavanja i organizacije konferencija za medije.

Obvezni dio kolegija Odnosi s medijima i tehnike odnosa s javnošću nositeljice Marije Slijepčević timski je zadatak realizacije konferencija za medije. Kompleksan cijelosemestralni projekt obuhvaća osmišljavanje relevantne medijske teme,  priprema poziva za medije, izradu personalizirane adreme, pisanje priopćenja za medije i osmišljavanje i izradu media kita, organizaciju i realizaciju konferencije, pripremu mogućih pitanja i odgovora, odgovaranje na pitanja „novinara“ iz publike te snimanje TV izjava na temu konferencije.

Studenti su na ovom projektu pokazali primjenu znanja u odnosima s medijima, ali i kreativnost i predanost zadatku.

Teme koje su odabrali za konferencije bile su:

  • Najava prve hrvatske MET gale
  • Otvorenje ruskog restorana u Zagrebu
  • Najava manifestacije u vinariji Šember
  • Otvorenje adrenalinskog parka Teslaland u Smiljanu
  • Projekt revitalizacije sportskog kompleksa Poljud​
  • Kandidatura za gradonačelnika Zagreba​
  • Otvorenje shopping centra Z​
  • Otvorenje dućana Custom Your Wardrobe Goodies​
  • Predstavljanje hrvatskog lijeka protiv korona virusa
  • Najava festivala QueeRovinj
  • Bolt – izmjene u regulaciji rada putem digitalnih platformi
  • Pokretanje nove PR agencije Špreha.

Neki su timovi odabrali teme koje se tiču njihovih radnih mjesta i tvrtki (Bolt, Custom Your Wardrobe Goodies), a kolegice Ivana Belan i Ana Metelko iskoristile su priliku kako bi na konferenciji predstavili vlastitu novosnovanu agenciju Špreha.

Dio timova odlučio je ideje razvijati na postojećim tvrtkama, poput vinarije Šember, Poljuda i trgovačkog centra Z, dok su ostali timovi u potpunosti osmislili vlastite ideje i koncepte, poput Teslalanda i QueeRovinja

 

Odjel za komunikacije
Datum objave: 1.7.2021.