Studenti VERN’a usvajali nova znanja i jačali networking na prvom izdanju BrandNew konferencije
Događaj je primarno zamišljen kao konferencija za mlade kreativce zbog čega je i okupio brojne junior i mid-senior specijaliste.
Grupa VERN’ovih studenata sudjelovala je na konferenciji BrandNew, prvom izdanju ovog projekta u organizaciji platforme Mediakit.hr, koja je primarno zamišljena kao konferencija za mlade kreativce.
Ne čudi stoga što su konferencijskim repertoarom prevladavale teme od marketinga, odnosa s javnošću i TiToka do Baby Lasagne, Ultre Europe, itd.
Simbolično, BrandNew se održao povodom obilježavanja Međunarodnog dana marketinga, a uz okupljenih gotovo 500 stručnjaka, studenata, junior i mid-senior specijalista iz područja marketinga, PR-a, medija i produkcije, naši su studenti poslušali zanimljiva predavanja, panele, Q&A sesije i neformalne razgovore.
S obzirom na obrazovni i profesionalni background iz realnog sektora, predstavnici VERN’a su također bili zastupljeni u programskom dijelu konferencije pa su naši studenti prisustvovali i panelu „New kids on tne block – Step by step do velike pozornice“ koji je moderirala naša predavačica Višnja Skorin, a jedan od panelista je bio naš student Karlo Gagulić koji je predstavljao svoju produkcijsku udrugu Playbox Production i projekt međunarodnog studentskog filmskog festivala Playbox Shorts, čiji je i direktor.
Uz njih, među predavačima su bili i naš alumni Krešimir Šustić, stručnjak za odnose s javnošću i PR Baby Lasagne koji je održao predavanje pod nazivom „One on one: Rim Tim Tagi Dim – Riječi bez značenja koje razumije čitav svijet“ te predavač Gordan Turković, suvlasnik nagrađivane agencije CTA komunikacije koji je sudjelovao na panelu „I Heard It Through the Grapevine – O čemu se to šuška u PR industriji!?“.
Vjerujemo da su naši studenti saznali zanimljive novosti iz dinamičnog svijeta komunikacija, a u nastavku možete pogledati dio atmosfere s programskog dijela BrandNew konferencije.