Terenska nastava

VERN’ovi studenti PR-a doznali kako u Francku grade imidž na digitalnim medijima i surađuju s lokalnom zajednicom

Naše studente i predavača Igora Ćutuka s kompanijom je upoznala direktorica korporativnih komunikacija Ivana Tavra.

Studenti VERN’a u Francku

Studenti druge godine VERN’ovog preddiplomskog studija Odnosi s javnošću i studij medija su u okviru terenske nastave na predmetu Korporativno komuniciranje posjetili sjedište Francka d.d., najstarije hrvatske kompanije za proizvodnju kave i čajeva.

Direktorica korporativnih komunikacija Ivana Tavra, naše je studente i predavača Igora Ćutuka upoznala s ustrojem i radom korporativnih komunikacija Francka. Detaljnije im je predstavila način izgradnje imidža Franckovih proizvoda na digitalnim medijima, s posebnim naglaskom na Facebook i YouTube te kroz projekte društvene odgovornosti, ali i daljnje izgradnje reputacije robne marke (poput projekta obnove gradske kavane Johann Franck).

Osim toga, studenti su upoznali i ostale aspekte korporativnih komunikacija, a naročito slučaj krizne komunikacije u kontekstu koncerna Agrokor, kako su korporativne komunikacije Francka komunicirale uime vjerovnika.

Nakon stručnog dijela, studenti su obišli pogone za proizvodnju kave i čajeva na zagrebačkome Črnomercu te su stekli uvid u način proizvodnje nekih najpoznatijih robnih marki, među kojima se pojedine proizvode još od davne 1892. godine. U tom je kontekstu Franck poslužio i kao podsjetnik na nemjerljivu vrijednost proizvodnih tvrtki za društvo u cijelosti, a nekima je posjet možda bio i poticaj da se okušaju u odnosima s javnošću upravo u nekoj od proizvodnih tvrtki.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 1.2.2019.