Gostujuće predavanje

VERN’ovi studenti PR-a upoznali važnost emocija u vizualnoj komunikaciji

Dea Curić surađuje s brendovima poput Dolce&Gabbane, Trussadija, Max Mare, Vivette i brojnih drugih.

Dea Curić i prof. Vicko Krampus

Dea Curić, višestrana vizualna umjetnica i art direktorica časopisa CAP74024 koja se kroz svoju karijeru istaknula kao tekstilna dizajnerica, ilustratorica i grafička dizajnerica, održala je gostujuće predavanje na VERN’ovom preddiplomskom studiju Odnosi s javnošću i studij medija.

Dea Curić

U suradnji s profesorom Vickom Krampusom za naše je studente održala radionicu pod nazivom „Emocije u vizualnoj komunikaciji“, koristeći osam različitih emocija koje su studenti trebali prikazati pomoću jednostavnih poteza u kratkom vremenu. Dobiveni su vrlo slični rezultati čime se pokazalo da je vizualna komunikacija emocija jednaka za sve, jer koristi podsvijest. Uslijedile su vježbe iscrtavanja iskrivljene stvarnosti, kao i objašnjenje Dear Data tehnike, odnosno inovativnog vizualnog sustava prikupljanja podataka. U konačnici, studenti su usvojili tri različite tehnike i vježbe za vizualno izražavanje emocija, koje im itekako mogu koristiti u svakodnevnom životu i odnosima s javnošću.

Dea Curić od 2005. godine živi i radi u Milanu gdje je diplomirala na Instituto Europeo di Design, na smjeru vizualne umjetnosti, a potom specijalizirala tipografiju na Bauer akademiji. Čak i nakon završetka studija, svoj doprinos akademskoj zajednici daje kroz višegodišnju suradnju sa studentima dizajna, a bila je i gošća predavačica u Šangaju. Surađuje s talijanskim modnim brendovima kao što su Dolce&Gabbana, Trussadi, Max Mara, Jo no Fui, Vivetta i brojnim drugima, što joj je pomoglo u kreiranju vlastitog umjetničkog brenda Madam Dea.

Dea Curić
Odjel za komunikacije
Datum objave: 13.12.2018.