Na izvoru informacija

VERN’ovi studenti Odnosa s javnošću upoznali proizvodni i financijski aspekt produkcijskih procesa na Hrvatskoj radioteleviziji

Studenti su obišli redakciju Radija Sljeme, „gluhu sobu“ i sobu za snimanje radijskih drama, arhiv, garderobu, TV redakciju i brojne druge odjele.

Studenti druge godine VERN’ovog prijediplomskog studija Odnosa s javnošću nedavno su posjetili Hrvatsku radioteleviziju.

U okviru terenske nastave na kolegiju Odnosi s medijima i tehnike odnosa s javnošću, u pratnji asistenta predavača Mislava Petošića, naše je studente ugostila Nada Chedid, dugogodišnja djelatnica HRT-ove Radne jedinice za marketing i komunikacije.

Obilazak je započeo kratkim predavanjem o ovoj javnoj radijskoj i televizijskoj ustanovi te upoznavanjem s njezinom bogatom poviješću. Studenti su potom imali priliku obići redakciju Radija Sljeme, „gluhu sobu“ i sobu za snimanje radijskih drama, arhiv, garderobu, TV redakciju i brojne druge odjele. Posebno zadovoljstvo zavladalo je tijekom obilaska nekoliko TV studija, gdje ih je najviše dojmio potpuno digitalni studio te studio za emitiranje Dnevnika.

Ovakav neposredan uvid u dinamičan svijet i rad medijske kuće omogućuje studentima povezivanje teorijskih znanja stečenih na predavanjima s procesima i izazovima u industriji u stvarnom vremenu. Kroz razgovor s gospođom Chedid i drugim djelatnicima imali su priliku iz prve ruke saznati kako nastaje informativni i zabavni program, kako funkcionira televizijska i radijska produkcija te financijski aspekt svih navedenih procesa, kao i što sve stoji iza svakodnevnog emitiranja.

Ovom terenskom nastavom nastojalo se potaknuti studente da se aktivno uključe u profesionalno usmjeravanje i umrežavanje s kolegama novinarima još tijekom studija

Odjel za komunikacije
Datum objave: 24.5.2025.
Vern.hr
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće kako bismo Vam mogli pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u Vašem pregledniku i obavljaju funkcije kao što su prepoznavanje korisnika prilikom ponovnog posjećivanja stranice.