Stručnjaci Ine za studente VERN’a održali predavanje o marketinškim i PR aktivnostima u ovoj strateškoj kompaniji
Stručna komisija odabrala je 14 zelenih projekata koji će biti sufinancirani s ukupno 65.000 eura, a naši su studenti uvidjeli kako funkcionira društvena odgovornost u praksi.
Grupa studenata VERN’ovog prijediplomskog studija Odnosa s javnošću nedavno s profesoricom doc. dr. sc. Tamarom Kunić sudjelovala na predstavljanju projekata koji su odabrani za sufinanciranje u okviru 12. Ininog Zelenog pojasa, društveno korisnog projekta nacionalne naftne kompanije.
Posebna pozornost ove je godine posvećena urbanim sredinama, gdje su potrebe za zelenim površinama najveće, ali i edukaciji mladih, osnaživanju zajednice i inovativnim pristupima održivosti pa je financijska potpora ovim projektima u iznosu od ukupno 65.000 eura i više nego dobrodošla.
„Inin Zeleni pojas i ove je godine okupio iznimne pojedince i organizacije koje svojim projektima pokazuju koliko im je važna zaštita okoliša“, istaknuo je Krešimir Katić, direktor Marketinških komunikacija i partneringa maloprodaje u Ini te dodao da je svaki odabrani projekt dodatni korak prema održivijem društvu.
Pored samog sudjelovanja, naši su studenti ovom prilikom doznali i više detalja o marketinškim i PR aktivnostima najveće nacionalne naftne kompanije. Predstavnici Ine za njih su održali izlaganje u kojem su ih upoznali s glavnim korporativnim aktivnostima, PR i marketinškim projektima te aktivnostima društveno odgovornog poslovanja i načinima na koje se potiče simbioza ove četiri komponente.
Studentima je ovo bila odlična prilika da teorijsko znanje s nastave dopune praktičnim znanjima s terena te zatim i svjedoče primjeni tih znanja u realizaciji projekata.