Education meets Business

U skladu s višegodišnjom orijentacijom i tradicijom obrazovanja stručnjaka za potrebe gospodarskog razvoja u europskom i globalnom kontekstu, VERN’ pokreće niz inicijativa za snažniju suradnju između akademskog i gospodarskog sektora objedinjenih u konceptu

#EducationmeetsBusiness

U nastavku možete saznati više detalja o aktivnostima u sklopu tog jedinstvenog koncepta.

Sukladno tim nastojanjima VERN’ ima razvijenu mrežu suradnji s vanjskim dionicima, među kojima su neke od najuspješnijih tvrtki i renomiranih institucija: BAYER d.o.o., Coca-Cola HBC Croatia, A.T. Kearney, Hrvatska radiotelevizija, Institut za istraživanje migracija, Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Hrvatska udruga za umjetnu inteligenciju i mnoge druge.

Tvrtke partneri

VERN’ov projekt tvrtke partneri objedinjuje teorijsko znanje i praktičan rad na stvarnim poslovnim izazovima nekih od najuspješnijih kompanija koje posluju u Hrvatskoj.

Projekt se provodi na diplomskim studijima, a studenti u okviru projekta, uz podršku dvaju mentora, akademskog i poslovnog, razvijaju konkretna rješenja za trenutne ili anticipirane poslovne izazove s kojima se kompanije, članice projekta, susreću.

Koncept je podijeljen u tri segmenta kroz koja studenti prolaze, kako bi se osigurali visoki standardi kvalitete: teorijska nastava, upoznavanje s projektnim zadatkom i rad na projektu u suradnji s akademskim i poslovnim mentorom te izrada rješenja. 

Neki od Partnera ovog projekta:

Želite li postati „tvrtka-partner“? Svoj interes možete iskazati putem email adrese natasa.jelicic@vern.hr (Nataša Jeličić, voditeljica projekta #EducationmeetsBusiness).

Centar za istraživanje tržišta

VERN’ov Centar za istraživanje tržišta (VERN’ CIT) sastavni je dio akademskog eko-sustava u formi centra za razvoj kompetencija studenata, s funkcijom pružanja podrške gospodarstvenicima koji posluju u Hrvatskoj.

Osnovan je radi provedbe projekata istraživanja tržišta za potrebe poslovanja tvrtki članica VERN’ CIT-a, u B2C i B2B segmentu. Projekte primarno izvode VERN’ovi studenti diplomskih i/ili završnih godina preddiplomskih studija, uz mentoriranje i nadzor stručnih savjetnika i voditeljice Centra.

CIT provodi projekte istraživanja tržišta za neke od najuspješnijih gospodarskih subjekata u Hrvatskoj poput Hrvatskog telekoma, Podravke, PBZ Carda i Coca-Cole HBC Hrvatska.

Ako ste zainteresirani za usluge Centra za istraživanje tržišta, svoj interes možete iskazati putem email adrese diana.plantic-tadic@vern.hr (doc.dr.sc. Diana Plantić Tadić, voditeljica Centra za istraživanje tržišta).

Uredovno vrijeme: srijedom, 17:30 – 18:30 sati
Adresa: Palmotićeva 82/1, Zagreb
Kontakt e-mail: cit@vern.hr

Voditeljica Centra
doc.dr.sc. Diana Plantić Tadić
e-mail: diana.plantic-tadic@vern.hr

Stručna savjetnica
Maja Dawidowsky Mamić, univ. spec. oec.
e-mail: maja.dawidowsky@vern.hr

Studentska praksa

Ugrađujući studentsku praksu u redovni nastavni plan, VERN’ov didaktičko-obrazovni pristup utemeljen na “learning by doing” modelu omogućuje studentima stjecanje iskustava u konkretnom poslovnom okruženju još za vrijeme studiranja. Jedna od bitnih komponenti stručne prakse je to da ona često rezultira stvaranjem korisnih kontakata za buduće zaposlenje. Ona olakšava prijelaz iz obrazovanja u svijet rada te na taj način predstavlja bitan most između teorijskog znanja stečenog na Sveučilištu VERN’ i njegove primjene u praksi u stvarnom poslovnom okruženju.

Studentska praksa kao obavezan kolegij na Sveučilištu VERN’ omogućava studentima primjenu naučenog teorijskog znanja u stvarnim radnim uvjetima. Kroz praktični rad tijekom obavljanja studentske prakse, studenti razvijaju vještine relevantne za svoje buduće zanimanje te im ona omogućava upoznavanje s radnim procesima i organizacijskom strukturom pojedinih poduzeća. Učenje kroz praksu usmjereno je na postizanje konkretnih ishoda učenja predviđenih studijskim programom. Studentima se zadaju zadaci koji su povezani s ishodima učenja te se njihov rad prati, vrednuje i povratno ocjenjuje. Praksa omogućava učenje na temelju iskustva, što potiče dublje razumijevanje stručnog sadržaja.

Zapošljivost VERN’ovih alumnija

Istraživanja pokazuju da su kandidatima prilikom odabira željenog studija među najvažnijim kriterijima:

  • stjecanje praktičnih znanja i vještina
  • mogućnost međunarodne mobilnosti
  • mogućnost brzog zaposlenja nakon stjecanja diplome
  • dobre perspektive za daljnji razvoj karijere.

Studiranje po VERN’ovom jedinstvenom didaktičko obrazovnom modelu studentima jamči stjecanje modernih teorijskih spoznaja te razvoj praktičnih znanja i vještina primjenjivih u dinamičnom domaćem i međunarodnom poslovnom okruženju. Bliska suradnja VERN’a s gospodarskim sektorom, kroz brojne inicijative i razvoj akademskih programa, ali i samih studenata izravno s tvrtkama, kroz stručnu praksu i mentorske projekte, pruža studentima mogućnost da se do stjecanja diplome profiliraju prema aktualnim potrebama poslovnih organizacija.

Službeni kvartalni podaci Hrvatskog zavoda za zapošljavanje o registriranoj nezaposlenosti za mjesec rujan 2025. godine, ukazuju na visoku opću stopu procijenjene zapošljivosti VERN’ovih alumnija te relativno visoke stope zapošljivosti po pojedinim studijskim programima. Među ukupnim brojem, više od 6.600 VERN’ovih alumnija, procijenjena stopa registrirane nezaposlenosti iznosi 1,14 posto*.

Prijediplomska razina

Naziv studijaStopa registrirane nezaposlenosti*
Cyber komunikacije i znanost o mreži0%
Ekonomija poduzetništva0,6%
Filmsko, televizijsko i multimedijsko oblikovanje1,9%
Internet stvari0%
Novinarstvo2,6%
Odnosi s javnošću i studij medija1,3%
Poslovna informatika0,4%
Tehnički menadžment1,8%
Transmedijska dramaturgija0%
Turizam – turistički i hotelski menadžment1,8%

Diplomska razina

Naziv studijaStopa registrirane nezaposlenosti*
IT menadžment3,4%
Menadžment održivog razvoja turizma0%
Poduzetnički menadžment1,7%
Računovodstvo i financije1,7%
Upravljanje ljudskim potencijalima6,7%
Upravljanje poslovnim komunikacijama1,0%
Filmska i televizijska režija i produkcija0%

*Stopa registrirane nezaposlenosti procijenjena je na temelju usporedbe ukupnog broja nezaposlenih osoba koje su diplomirale na VERN’ovim studijskim programima, evidentiranih na Hrvatskom zavodu za zapošljavanje na kraju rujna 2025. godine, s ukupnim brojem diplomanata po VERN’ovim studijskim programima u istom razdoblju.

Sveučilište VERN'
Pregled privatnosti

Ova mrežna stranica upotrebljava kolačiće kako bismo Vam mogli pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u Vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja korisnika prilikom ponovnog posjećivanja stranice.