Studentska nagrada 'Mlada nada'

Budi „mlada nada“ i prijavi se na studentski natječaj HUOJ-a

Poziv VERN'ovim studentima na prijavu za studentsku nagradu 'Mlada nada' u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću

 

Akademsku godinu polako približavamo kraju te zaključujemo seminarske, završne i diplomske radove. zaključujemo seminarske, završne i diplomske radove. A to isto znači da je vrijeme da oni najbolji u godini budu i nagrađeni! Svi studenti u području komunikacija i odnosa s javnošću mogu se odazvati na natječaj Hrvatske udruge za odnose s javnošću i postati „mlada nada“ svojih studentskih dana.

HUOJ već tradicionalno dodjeljuje studentsku nagradu ‘Mlada nada’ za najbolji seminarski, diplomski, završni rad i za komunikacijski plan ili komunikacijsku strategiju iz kolegija u području komunikacija i odnosa s javnošću. Studenti svoje radove mogu prijaviti do 7. listopada do 12 sati te se na njega mogu prijaviti radovi realizirani u akademskoj godini 2020./2021. Više informacija o prijavi rada, kategorijama i proceduri prijave saznajte direktno na web stranici HUOJ-a.

Ovom nagradom krovna udruga za odnose s javnošću daje priznanje mladim praktikantima komunikacija i odnosa s javnošću za pokazano znanje, izvrsnosti i zalaganje studenata visokih učilišta. Ovo je velika prilika studentima da pokažu svoju stručnost, strukturiranost i preglednost, pismenost i izražavanje te kreativnost i inovativnost u području komunikacija.

Krovna PR udruga u Hrvatskoj već je prepoznala izvrsnost naših studenata. Uz brojne studentske radove koji su se plasirali do finala, proteklih godina naši studenti nagrađeni su za najbolje radove u više kategorija. Tako je Valentina Zajec nagrađena je za svoj seminarski rad „Organizacija konferencije za novinare za stranku Živi zid“, koji je napisala pod vodstvom mentorice Nikoline Borčić. Simon Čehić je uz pomoć mentorice Marijane Togonal nagrađen za završni rad „Analiza strategije odabrane političke organizacije pri pridobivanju birača na parlamentarnim izborima 2015.“, a Maja Laktić za svoj završni rad „Analiza usklađenosti zdravstvene komunikacijske kampanje za prevenciju HIV-a Design thinking procesom“ napisan pod mentorstvom naše predavačice Marije Volarević.

Ovim putem potičemo sve studente da prepoznaju priliku i da prijave svoje radove te sve pratimo i želimo puno sreće u selekcijskom procesu!