Iskustva iz sektora

Kako razvijati kamping turizam – VERN’ovi studenti sudjelovali na 18. Kongresu hrvatskog kampinga

Na zanimljivim panel diskusijama uvidjeli su kako TikTok konkurira Googleu, na koji način implementirati AI u turistički sektor, itd.

U okviru terenske nastave na prijediplomskom studiju Turizam – turistički i hotelski menadžment, naši su studenti u pratnji profesorice Martine Majić sredinom studenoga sudjelovali na 18. Kongresu hrvatskog kampinga.

Kamping udruženje Hrvatske kao organizator i ove je godine tradicionalno bilo okrenuto poticanju edukacije i zapošljavanja u sektoru turizma te razvoju karijera u kamping segmentu.

Programski je dio stoga obilovao analizama poslovanja, primjerima dobrih praksi, pregledu investicija i panel diskusijama putem kojih su studenti, ali i ostali posjetitelji, iskusniji predstavnici industrije mogli steći uvid u aktualna događanja u sektoru.

Studenti su također saznali na koji način TikTok postaje ozbiljan konkurent Googleu te koje društvene mreže u konačnici dobivaju social media bitku. Također su naučili koliko je digitalni marketing važan za dosezanje ciljanih skupina te na koji način ugostiteljska industrija može kreirati content koji će biti zanimljiv za njihovu publiku.

Posebno zanimljivo bilo je predavanje pod nazivom  „Spremni za budućnost? Tehnologije koje će promijeniti turizam“, kojim se pokazalo na koji je način umjetnu inteligenciju potrebno iskoristiti za napredak poslovanja u turističkom sektoru i povezanim djelatnostima. Posebno se to odnosi na primjenu AI-ja u poboljšanju internih radnih procesa, ali i razvoju komunikacije prema korisnicima i gostima.

Kroz neformalni dio programa i razmjenu mišljenja studenti su mogli osjetiti atmosferu ovog turističkog sektora, ostvariti prve kontakte s uspješnim tvrtkama te otkriti ljepotu rada u kampingu kao i  mogućnosti razvoja karijere. Obišli su i sajamski dio kongresa na kojem je bila izložena kamping oprema, mobilne kućice, glamping objekti, sportski sadržaji, rekreativna vozila, itd.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 23.11.2024.