Naši studenti cyber komunikacija saznali kako nastaju integrirane kampanje u Atlantic Grupi
Gostujuće predavanje je održala Ivana Bilić, viša specijalistica za digitalni marketing, a studenti su analizirali kampanje Cedevite, Cockte i drugih poznatih brendova.
U okviru nastave na kolegiju Planiranje integriranih kampanja na prijediplomskom studiju Cyber komunikacija gostovala je Ivana Bilić, viša specijalistica za digitalni marketing u Atlantic Grupi.
Tema predavanja bila je komplementarna temi nastavne jedinice koju studenti 2. godine trenutno obrađuju – integriranoj marketinškoj komunikaciji – u okviru koje su predviđene vježbe, prezentacija i analiza studija slučaja uspješnih integriranih kampanja.
Gošća je našim studentima pojasnila od kojih se koraka sastoji komunikacijska strategija/planiranje, posebno u kontekstu online/digitalnog svijeta te kako se pojedini online kanali i komunikacijske taktike integriraju s ciljem stvaranja uspješnih, integriranih kampanja.
S obzirom na bogato agencijsko iskustvo i razvoj kampanja za klijente i istaknute brendove poput Karlovačkog, About You i McDonald’sa Hrvatska, gošća je sa studentima rezimirala koji su sastojci potrebni za uspješne kampanje, a iz perspektive Atlantica kako nastaju nagrađivane kampanje za brendove poput Cedevite ili Cockte čiju su kvalitetu prepoznala i strukovna udruženja, poput Hrvatske udruge za odnose s javnošću.