O studiju
Postani stručnjak za društvene mreže i digitalni marketing!
„Tehnologija je zauvijek promijenila način na koji komuniciramo, kao i načine kojima se povezujemo s ostatkom svijeta i međusobno.“ Duncan Cawdell
Ovaj studij te osposobljava za poslovanje u svijetu novih komunikacija, odnosno svijetu digitalnih komunikacija. Društvene mreže, digitalni marketing, blogovi, osobni brending, influencer marketing ili gerila u online okruženju bit će teme kojima ćeš se baviti na ovom studiju. Studiraj budućnost već sada. Studiraj na VERN’u.
Vrsta
Trogodišnji sveučilišni prijediplomski studij
Početak nastave
listopad 2025.
ECTS bodovi
180 bodova
Trajanje
6 semestara
Koja ćeš znanja steći na studiju?
Digitalne komunikacije
Komunikacije i mediji
Razumijevanje komunikologije, marketinga i odnosa s javnošću stvorit će ti bazu za uspješnu realizaciju vlastitih ideja na buduće poslovne projekte. A poznavanje offline i online medija, cyber securityja te specifična znanja poput gerilskih komunikacijskih taktika, osigurat će da tvoje strategije dosegnu ciljeve kampanje.
Digitalni marketing
Teorijska znanja naučit ćeš primjenjivati na stvarnim projektima. Što u praksi znači digitalni marketing? Kako komunicirati putem društvenih mreža poput TikToka, YouTuba ili Instagrama? Kako strateški voditi blog? Što je sve potrebno za uspješno vođenje communityja ili kako napisati dobar copy za digitalnu publiku samo su neke od stvari koje ćeš naučiti radom na stvarnim projektima.
Temeljna znanja
Na studiju ćeš steći temeljna znanja o suvremenim (digitalnim) medijima, ali i onim tradicionalnim. Nakon studija znat ćeš tko je tko na domaćoj i svjetskoj medijskoj sceni i kako pristupiti medijskim redakcijama.
Soft skills
Učinkovita digitalna komunikacija podrazumijeva i niz osobnih vještina koje često nedostaju u formalnom obrazovanju. Zbog toga na studiju posebnu pažnju posvećujemo upravo soft skillsima. Kako rješavati sukobe, zašto nam je važna emocionalna inteligencija ili kako koristiti asertivnost za kvalitetniju komunikaciju? Upravo te i mnoge druge vještine savladat ćeš na studiju.
Izborni kolegiji
Izborni kolegiji služe tome da nadograde tvoja znanja i pretvore ih u praktične vještine. Kako se oglašavati na digitalnim platformama poput YouTubea, kako raditi viralna videa ili npr. kako voditi političke kampanje samo su neka od područja u kojima se možeš dodatno usavršiti.
Ishodi učenja
Nakon završetka studija studenti će moći:
- Interpretirati osnove sociologije, psihologije, komunikologije, novinarstva i politologije
- Upotrijebiti principe akademskog pisanja (eseji, seminari, projekti, završni radovi, stručni i znanstveni radovi u suradnji i pod mentorstvom profesora)
- Kritički prosuditi i zaključiti o medijskim sadržajima te društvenim i ekonomskim razlozima selektiranja i uokvirivanja medijskih sadržaja
- Argumentirati čimbenike etičke i neetičke medijske komunikacije Integrirati teoriju i metode praktične primjene spoznaja iz područja mrežnih znanosti spoznaja iz područja mrežnih znanosti
- Prikazati za pravilno korištenje suvremenog engleskog jezika u području digitalnih tehnologija, s posebnim naglaskom na upotrebu engleskog jezika u području cyber komunikacija Objasniti metode socioloških istraživanja novih i tradicionalnih medija, pokazati njihovu provedbu, ilustrirati obradu podataka te izvesti zaključke o provedenim istraživanjima u digitalnom kontekstu
- Osmisliti, kreirati i dizajnirati tekstualne i multimedijalne sadržaje na Internetu (upravljanje komunikacijom na različitim društvenim medijima) Kreirati jednostavne vizualne sadržaje na digitalnim komunikacijskim platformama
- Implementirati najrecentnije i napredne softvere u području digitalnih komunikacija (CMS, SEO, SEM, Google Analytics, MailChimp, Big Data)
- Objasniti i primijeniti teorije i pravila upotrebe svih alata nužnih za strateško i taktičko komuniciranje (marketing – promocija, odnosi s javnošću, integrirane komunikacije)
- Kreirati digitalne i integrirane komunikacijske planove i strategije za tvrtke, udruge, političke organizacije, pojedince i tijela javne vlasti
- Upotrijebiti sve nužne taktičke alate nužne za provedbu digitalne komunikacijske strategije Objasniti i primijeniti osnove poslovnog planiranja i marketinga Ilustrirati primjere načina zarađivanja na Internetu.
Informacije o studiju
Pročelnik studija
doc. dr. sc. Tamara Kunić
tamara.kunic@vern.hr
Ured pročelnika: 091/4825-849
Stručni naziv
Sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/bacclaurea) cyber komunikacije i mrežnih znanosti (univ. bacc. comm.)
Top vještine koje ćeš savladati
- Community management
- Planiranje i upravljanje kampanjama
- Oglašavanje na digitalnim platformama
- Analitika i mjerenje uspješnosti kampanja
- CMS Alati
- E-mail marketing
- Digitalni copywriting
- Content management
- Problem solving pristup
- Kritičko promišljanje
Za koje poslove te pripremamo
- Stručnjaci za cyber (digitalne) komunikacije trenutno su među najtraženijim profesionalcima u poslovnom svijetu. Studij te priprema za čitav raspon poslova, a ti ćeš odabrati onaj koji najviše želiš.
- Hoćeš li nakon studija raditi kao digital marketing specialist i upravljati kampanjama na YouTubeu ili primjerice TikToku, želiš li biti community manager i voditi društvene mreže poznatih brendova ili osoba, ili želiš biti copywriter i pisati najzabavnije reklame i postove – na tebi je da odabereš.
Nastava
1. godina
1. semestar
| Naziv kolegija | P | V | ECTS |
|---|---|---|---|
| Obavezni kolegiji | |||
| Engleski jezik za cyber komunikatore | 30 | 30 | 4 |
| Identitet, imidž, reputacija i karizma | 30 | 30 | 5 |
| Masovni mediji, Internet i publike | 30 | 30 | 6 |
| Osnove komunikologije | 30 | 30 | 6 |
| Psihologija neposrednog i kompjuterski posredovanog komuniciranja | 30 | 30 | 4 |
| Teorija suvremenih medija | 30 | 30 | 5 |
2. semestar
| Naziv kolegija | P | V | ECTS |
|---|---|---|---|
| Obavezni kolegiji | |||
| Akademsko pisanje | 30 | 30 | 5 |
| Etika u komunikacijama | 30 | 30 | 5 |
| Medijske publike | 30 | 30 | 5 |
| Osnove marketinga i odnosa s javnošću | 30 | 30 | 5 |
| Suvremene sociološke teorije | 30 | 30 | 5 |
| Vizualne komunikacije u digitalnim medijima | 30 | 30 | 5 |
2. godina
3. semestar
| Naziv kolegija | P | V | ECTS |
|---|---|---|---|
| Obavezni kolegiji | |||
| Community management 1 | 30 | 30 | 4 |
| Digitalni marketing | 30 | 30 | 5 |
| Digitalno novinarstvo | 30 | 30 | 5 |
| Društveni mediji i blogovi | 30 | 30 | 5 |
| Multimedija | 30 | 30 | 5 |
| Znanost mreže u cyber društvu | 30 | 30 | 6 |
4. semestar
| Naziv kolegija | P | V | ECTS |
|---|---|---|---|
| Obavezni kolegiji | |||
| Big data i vizualizacija podataka | 30 | 30 | 6 |
| Community management 2 | 30 | 30 | 4 |
| Komunikacijska analitika i mjerenje uspješnosti na društvenim mrežama | 30 | 30 | 5 |
| Planiranje integriranih kampanja | 30 | 30 | 5 |
| Strukture informacijskih sustava | 30 | 30 | 5 |
| Uvod u metode istraživanja u društvenim znanostima | 30 | 30 | 5 |
3. godina
5. semestar
| Naziv kolegija | P | V | ECTS |
|---|---|---|---|
| Obavezni kolegiji | |||
| Oglašavanje i copywriting | 30 | 30 | 5 |
| Online politički aktivizam i gerilske komunikacijske taktike | 30 | 30 | 5 |
| Praktikum: E-portfolio | 30 | 30 | 10 |
| Sigurnost i komuniciranje | 30 | 30 | 4 |
| Slavni, stereotipi i komunikacija | 30 | 30 | 6 |
6. semestar
| Naziv kolegija | P | V | ECTS |
|---|---|---|---|
| Obavezni kolegiji | |||
| Dizajn menadžment | 30 | 30 | 5 |
| Izborni predmet 1 | 30 | 30 | 5 |
| Izborni predmet 2 | 30 | 30 | 5 |
| Izborni predmet 3 | 30 | 30 | 5 |
| Završni rad | 5 | ||
| Stručna praksa (CKZM) | 5 | ||
| Izborni kolegiji | |||
| Cyber politička komunikacija | 30 | 30 | 5 |
| E-demokracija | 30 | 30 | 5 |
| Identitet, imidž, reputacija i karizma | 30 | 30 | 5 |
| Politika i manipulacija | 30 | 30 | 5 |
| Transmedijski storytelling | 30 | 30 | 5 |
| Viralni marketing | 30 | 30 | 5 |
Akademski kalendar
Obrane završnih radova
Termini obrana završnih radova (akademska godina 2025/2026.) [PDF]
Radionica za završne radove
Termini radionica za završne radove
Upisi
Upis putem “Postani student”
- Postavljanjem VERN’a putem portala Postani-student.hr na prvo mjesto
- Prijavom na informatički sustav VERN’a
- Preporuka je izlazak na prijemni postupak radi umanjenja školarine*
Obvezni predmeti i razine: HRV, STR. JEZ. B
*Iznos školarine ovisi o postignutim bodovima na državnoj maturi i modelu plaćanja.
Putem Prijemnog postupka
Boduje se:
- prosjek prva tri razreda srednje škole
- motivacijski razgovor i
- provjera općih sposobnosti:
boduje se za akademsku stipendiju
bodovi se unose u „postani-student” (do 350 bodova)
*Iznos školarine ovisi o postignutim bodovima na prijemnom postupku i modelu plaćanja.
Otvoreni sat – Upoznaj sveučilište Vern’
- Saznaj sve o studijima
- Saznaj kako se upisati i ostvariti stipendiju
- Prošeći kampusom i upoznaj prostor (kantina, knjižnica, filmski studio…)
- Saznaj sve o životu na VERN’u (sport, gameing, putovanja, izlasci…)
Sljedeći termini Otvorenog sata:
- Sljedeći Otvoreni sati održat će se u ožujku, a točni datumi bit će objavljeni naknadno.
Studenti, profesori i ekipa s VERN’a te čekaju. Prijavi se na Otvoreni sat 🙂

Školarina
Modeli i razredi školarina
za upis prijediplomskog studija u akademskoj godini 2025./2026.
Iznos jednogodišnje školarine ovisi o:
- Odabiru modela školarine: jednokratno, semestralno ili mjesečno
- Postignutom uspjehu u okviru prijemnog postupka ili
- Postignutim bodovima na obaveznim ispitima državne mature (bez Prijemnog postupka)
Iznosi se odnose na školarine za upise u akademskoj godini 2025./26.
| Primjenjuje se opcija koja je povoljnija za kandidata | |||||
|---|---|---|---|---|---|
| Grupa školarine | Bodovi na Prijemnom postupku | Bodovi na ispitima državne mature (hr, str jez, mat) | Jednokratna uplata | Dvokratna (semestralna) uplata | 12 mjesečnih rata |
| Grupa A | 300 – 350 | 250 – 300 | 3.320,00 € | 3.500,00 € | 3.670,00 € |
| Grupa B | 224 – 299 | 185 – 249,99 | 3.850,00 € | 4.060,00 € | 4.260,00 € |
| Grupa C | 200 – 223 | 145 – 184,99 | 4.330,00 € | 4.620,00 € | 4.850,00 € |
| Grupa D | 145 – 199 | 0 – 144,99 | 4.820,00 € | 5.070,00 € | 5.320,00 € |
Detalji o prijemnom postupku
Školarina uključuje
- Administriranje upisa i studiranja na VERN’u
- Nastavu prema nastavnom planu i programu
- Grupno i/ili individualno mentorstvo
- Dva izlaska na ispit iz svakog kolegija
- Administriranje i podršku prilikom organizacije i izvođenja stručne prakse
- Uporabu nastavne i prezentacijske opreme – računala, videa, projektori i sl.
- Uporaba biblioteke i fakultetskog multi-media centra za potrebe studiranja
- Korištenje informacijskog sustava VERN’a za potrebe studiranja
- Nastavne materijale VERN’ove produkcije: pisane sažetke i podsjetnike s predavanja i radionica, skripte i sl.
- Organizirano korištenje određenih sportskih objekata u zakupljenim terminima, posjete kazališnim predstavama i koncertima prema programu CARPE DIEM
- Obranu Završnog/Diplomskog rada
- Svečanost dodjele diploma – izrada diplome, korištenje toga, prigodne kape i sl.