Stručni prijediplomski studij

Cyber komunikacije i znanost o mreži

O studiju

Postani stručnjak za društvene mreže i digitalni marketing!

Tehnologija je zauvijek promijenila način na koji komuniciramo, kao i načine kojima se povezujemo s ostatkom svijeta i međusobno.“ Duncan Cawdell

Ovaj studij te osposobljava za poslovanje u svijetu novih komunikacija, odnosno svijetu digitalnih komunikacija. Društvene mreže, digitalni marketing, blogovi, osobni brending, influencer marketing ili gerila u online okruženju bit će teme kojima ćeš se baviti na ovom studiju. Studiraj budućnost već sada. Studiraj na VERN’u.

Vrsta
Trogodišnji sveučilišni prijediplomski studij

Početak nastave
listopad 2025.

ECTS bodovi
180 bodova

Trajanje
6 semestara

Koja ćeš znanja steći na studiju?

Digitalne komunikacije

Komunikacije i mediji
Razumijevanje komunikologije, marketinga i odnosa s javnošću stvorit će ti bazu za uspješnu realizaciju vlastitih ideja na buduće poslovne projekte. A poznavanje offline i online medija, cyber securityja te specifična znanja poput gerilskih komunikacijskih taktika, osigurat će da tvoje strategije dosegnu ciljeve kampanje.

Digitalni marketing
Teorijska znanja naučit ćeš primjenjivati na stvarnim projektima. Što u praksi znači digitalni marketing? Kako komunicirati putem društvenih mreža poput TikToka, YouTuba ili Instagrama? Kako strateški voditi blog? Što je sve potrebno za uspješno vođenje communityja ili kako napisati dobar copy za digitalnu publiku samo su neke od stvari koje ćeš naučiti radom na stvarnim projektima.

Temeljna znanja

Na studiju ćeš steći temeljna znanja o suvremenim (digitalnim) medijima, ali i onim tradicionalnim. Nakon studija znat ćeš tko je tko na domaćoj i svjetskoj medijskoj sceni i kako pristupiti medijskim redakcijama.

Soft skills

Učinkovita digitalna komunikacija podrazumijeva i niz osobnih vještina koje često nedostaju u formalnom obrazovanju. Zbog toga na studiju posebnu pažnju posvećujemo upravo soft skillsima. Kako rješavati sukobe, zašto nam je važna emocionalna inteligencija ili kako koristiti asertivnost za kvalitetniju komunikaciju? Upravo te i mnoge druge vještine savladat ćeš na studiju.

Izborni kolegiji

Izborni kolegiji služe tome da nadograde tvoja znanja i pretvore ih u praktične vještine. Kako se oglašavati na digitalnim platformama poput YouTubea, kako raditi viralna videa ili npr. kako voditi političke kampanje samo su neka od područja u kojima se možeš dodatno usavršiti.

Ishodi učenja

Nakon završetka studija studenti će moći:

  • Interpretirati osnove sociologije, psihologije, komunikologije, novinarstva i politologije
  • Upotrijebiti principe akademskog pisanja (eseji, seminari, projekti, završni radovi, stručni i znanstveni radovi u suradnji i pod mentorstvom profesora)
  • Kritički prosuditi i zaključiti o medijskim sadržajima te društvenim i ekonomskim razlozima selektiranja i uokvirivanja medijskih sadržaja
  • Argumentirati čimbenike etičke i neetičke medijske komunikacije Integrirati teoriju i metode praktične primjene spoznaja iz područja mrežnih znanosti spoznaja iz područja mrežnih znanosti
  • Prikazati za pravilno korištenje suvremenog engleskog jezika u području digitalnih tehnologija, s posebnim naglaskom na upotrebu engleskog jezika u području cyber komunikacija Objasniti metode socioloških istraživanja novih i tradicionalnih medija, pokazati njihovu provedbu, ilustrirati obradu podataka te izvesti zaključke o provedenim istraživanjima u digitalnom kontekstu
  • Osmisliti, kreirati i dizajnirati tekstualne i multimedijalne sadržaje na Internetu (upravljanje komunikacijom na različitim društvenim medijima) Kreirati jednostavne vizualne sadržaje na digitalnim komunikacijskim platformama
  • Implementirati najrecentnije i napredne softvere u području digitalnih komunikacija (CMS, SEO, SEM, Google Analytics, MailChimp, Big Data)
  • Objasniti i primijeniti teorije i pravila upotrebe svih alata nužnih za strateško i taktičko komuniciranje (marketing – promocija, odnosi s javnošću, integrirane komunikacije)
  • Kreirati digitalne i integrirane komunikacijske planove i strategije za tvrtke, udruge, političke organizacije, pojedince i tijela javne vlasti
  • Upotrijebiti sve nužne taktičke alate nužne za provedbu digitalne komunikacijske strategije Objasniti i primijeniti osnove poslovnog planiranja i marketinga Ilustrirati primjere načina zarađivanja na Internetu.
Informacije o studiju
Pročelnik studija

doc. dr. sc. Tamara Kunić
tamara.kunic@vern.hr
Ured pročelnika: 091/4825-849

Stručni naziv

Sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/bacclaurea) cyber komunikacije i mrežnih znanosti (univ. bacc. comm.)

Top vještine koje ćeš savladati
  • Community management
  • Planiranje i upravljanje kampanjama
  • Oglašavanje na digitalnim platformama
  • Analitika i mjerenje uspješnosti kampanja
  • CMS Alati
  • E-mail marketing
  • Digitalni copywriting
  • Content management
  • Problem solving pristup
  • Kritičko promišljanje
Za koje poslove te pripremamo
  • Stručnjaci za cyber (digitalne) komunikacije trenutno su među najtraženijim profesionalcima u poslovnom svijetu. Studij te priprema za čitav raspon poslova, a ti ćeš odabrati onaj koji najviše želiš.
  • Hoćeš li nakon studija raditi kao digital marketing specialist i upravljati kampanjama na YouTubeu ili primjerice TikToku, želiš li biti community manager i voditi društvene mreže poznatih brendova ili osoba, ili želiš biti copywriter i pisati najzabavnije reklame i postove – na tebi je da odabereš.

Nastava

3. godina

5. semestar

Naziv kolegija P V ECTS
Obavezni kolegiji
Oglašavanje i copywriting 30 30 5
Online politički aktivizam i gerilske komunikacijske taktike 30 30 5
Praktikum: E-portfolio 30 30 10
Sigurnost i komuniciranje 30 30 4
Slavni, stereotipi i komunikacija 30 30 6

6. semestar

Naziv kolegija P V ECTS
Obavezni kolegiji
Dizajn menadžment 30 30 5
Izborni predmet 1 30 30 5
Izborni predmet 2 30 30 5
Izborni predmet 3 30 30 5
Završni rad 5
Stručna praksa (CKZM) 5
 
Izborni kolegiji
Cyber politička komunikacija 30 30 5
E-demokracija 30 30 5
Identitet, imidž, reputacija i karizma 30 30 5
Politika i manipulacija 30 30 5
Transmedijski storytelling 30 30 5
Viralni marketing 30 30 5

Upisi

Upis putem “Postani student”

  1. Postavljanjem VERN’a putem portala Postani-student.hr na prvo mjesto
  2. Prijavom na informatički sustav VERN’a
  3. Preporuka je izlazak na prijemni postupak radi umanjenja školarine*

Obvezni predmeti i razine: HRV, STR. JEZ. B
*Iznos školarine ovisi o postignutim bodovima na državnoj maturi i modelu plaćanja.

Putem Prijemnog postupka

Boduje se:

  1. prosjek prva tri razreda srednje škole
  2. motivacijski razgovor i
  3. provjera općih sposobnosti:
    boduje se za akademsku stipendiju
    bodovi se unose u „postani-student” (do 350 bodova)

*Iznos školarine ovisi o postignutim bodovima na prijemnom postupku i modelu plaćanja.

Otvoreni sat – Upoznaj sveučilište Vern’

  • Saznaj sve o studijima
  • Saznaj kako se upisati i ostvariti stipendiju
  • Prošeći kampusom i upoznaj prostor (kantina, knjižnica, filmski studio…)
  • Saznaj sve o životu na VERN’u (sport, gameing, putovanja, izlasci…)
Sljedeći termini Otvorenog sata:
  • Sljedeći Otvoreni sati održat će se u ožujku, a točni datumi bit će objavljeni naknadno.

Studenti, profesori i ekipa s VERN’a te čekaju. Prijavi se na Otvoreni sat 🙂

Školarina

Modeli i razredi školarina
za upis prijediplomskog studija u akademskoj godini 2025./2026.

Iznos jednogodišnje školarine ovisi o:

  • Odabiru modela školarine: jednokratno, semestralno ili mjesečno
  • Postignutom uspjehu u okviru prijemnog postupka ili
  • Postignutim bodovima na obaveznim ispitima državne mature (bez Prijemnog postupka)

Iznosi se odnose na školarine za upise u akademskoj godini 2025./26.

Primjenjuje se opcija koja je povoljnija za kandidata
Grupa
školarine
Bodovi na Prijemnom postupkuBodovi na ispitima državne mature (hr, str jez, mat)Jednokratna uplataDvokratna (semestralna) uplata12 mjesečnih rata
Grupa A300 – 350250 – 3003.320,00 €3.500,00 €3.670,00 €
Grupa B224 – 299185 – 249,993.850,00 €4.060,00 €4.260,00 €
Grupa C200 – 223145 – 184,994.330,00 €4.620,00 €4.850,00 €
Grupa D145 – 1990 – 144,994.820,00 €5.070,00 €5.320,00 €

Detalji o prijemnom postupku

Školarina uključuje
  • Administriranje upisa i studiranja na VERN’u
  • Nastavu prema nastavnom planu i programu
  • Grupno i/ili individualno mentorstvo
  • Dva izlaska na ispit iz svakog kolegija
  • Administriranje i podršku prilikom organizacije i izvođenja stručne prakse
  • Uporabu nastavne i prezentacijske opreme – računala, videa, projektori i sl.
  • Uporaba biblioteke i fakultetskog multi-media centra za potrebe studiranja
  • Korištenje informacijskog sustava VERN’a za potrebe studiranja
  • Nastavne materijale VERN’ove produkcije: pisane sažetke i podsjetnike s predavanja i radionica, skripte i sl.
  • Organizirano korištenje određenih sportskih objekata u zakupljenim terminima, posjete kazališnim predstavama i koncertima prema programu CARPE DIEM
  • Obranu Završnog/Diplomskog rada
  • Svečanost dodjele diploma – izrada diplome, korištenje toga, prigodne kape i sl.

ŽIVOT NA VERN'U

Studiranje na Sveučilištu VERN' svim studentima pruža mogućnosti za raznovrsne angažmane u segmentu izvannastavnih aktivnosti od uključivanja u studentske inicijative, organizacije različitih događanja, humanitarnih akcija, seminara i radionica te posjeta najznačajnijim konferencijama i poslovno-edukativnim događajima, poput WinDaysa, Weekend Media Festivala ili gaming turnira.

AKTUALNOSTI
Društveni angažman

Studenti VERN’a organizirali humanitarni pub kviz

24.06.2025
Znanje, tehnologija, zabava

VERN’ovi studenti na Danima komunikacija usvajali nove spoznaje o simbiozi tehnologije, marketinga i komunikacija

27.05.2025
Gostujuće predavanje

Naši studenti cyber komunikacija saznali kako nastaju integrirane kampanje u Atlantic Grupi

07.04.2025

Na VERN’u održan TikTok masterclass s Darijem Marčacom „Od ideje do viralnog videa“

30.01.2025

Na VERN’u održana akademska projekcija kandidata za Oscara,filma „Čovjek koji nije mogao šutjeti“

28.01.2025
Trendovi i tržište

Studenti predstavili zanimanja budućnosti na internoj izložbi postera

05.01.2025
Iskustva iz prakse

Gostujuće predavanje: Kako su društvene mreže oblikovale predsjedničke izbore 2019.

12.12.2024
Dobar glas daleko se čuje

Voice actor Ljubomir Hlobik održao gostujuće predavanje za VERN’ove studente Cyber komunikacija

18.11.2024
Default Image
Iskustva s terena

Studenti Cyber komunikacija i Ekonomije poduzetništva na terenu upoznavali turističke potencijale Kastva

13.11.2024
Lokalni izazovi iz globalne perspektive

Dr. sc. Marija Gaiger Zeman za VERN’ove studente održala gostujuće predavanje o globalnim temama iz perspektive lokalnih inicijativa

24.10.2024
Promocija diplomanata

Trailer aftermoviea sa Svečane promocije diplomanata VERN’a 2025.

06.11.2025
Podrška studentima

Studenti VERN’a razgovarali o mentalnom zdravlju na prvom ovosezonskom Wellbeingu

05.11.2025
VERN' Sport

VERN’ov trkački tim zauzeo 4. mjesto u ekipnom poretku na Sveučilišnom ZG prvenstvu u krosu

04.11.2025
Brucošijada VERN'a

Brucošijada VERN’a 2025. – preuzimanje ulaznica

30.10.2025
Istraživački rad

Predstavnice VERN’a izv. prof. dr. sc. Diana Plantić Tadić i Sara Đurković izlagale na 10. CRODMA konferenciji

26.10.2025

Studiraj na Sveučilištu Vern’

Sveučilište VERN'
Pregled privatnosti

Ova mrežna stranica upotrebljava kolačiće kako bismo Vam mogli pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u Vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja korisnika prilikom ponovnog posjećivanja stranice.