Pomoću znanja s terena studenti će raditi na semestralnim zadacima, izradi prijedloga marketinškog plana te izradi prijedloga digitalne kampanje.

Dva različita studija, dva različita kolegija, dvije različite studije slučaja, jedna turistička destinacija.
Grupe studenata VERN’ovog prijediplomskog studija Ekonomije poduzetništva i prijediplomskog studija Cyber komunikacija krajem listopada su posjetile Turističku zajednicu Svetvinčenta, jednog od dragulja istarske turističke ponude.



Cilj posjeta bio je detaljno upoznati sve turističke atribute ove lokacije kako bi se studenti oboružali znanjem za semestralni case study zadatak u okviru kolegija Marketinški plan i Digitalni marketing, kod nositeljice kolegija izv. prof. dr. sc. Diane Plantić Tadić.
Tijekom posjeta su obišli srednjovjekovni tematski park Sanc. Michael gdje ih je ugostio vlasnik s obitelji, potom vođenu turu i escape room u kaštelu Morosini-Grimani u samom Svetvinčentu, zatim restoran San53Vin gdje ih ugostio direktor TZ-a Dean Pustijanac i „festu mladega vina“.



S obzirom na stečeno znanje i proživljeno iskustvo vjerujemo da će studentima Ekonomije poduzetništva biti užitak raditi na semestralnom zadatku, odnosno prijedlogu marketinškog plana u šest faza, dok studenti Cyber komunikacija imaju za pripremiti prijedlog digitalne kampanje za turističku zajednicu ovog istarskog lokaliteta.





