Poduzetnička iskustva

VERN’ov diplomant i PR stručnjak Krešimir Šustić za studente održao predavanje o storytellingu i kreiranju imidža

Naš Krešo se dvije godine zaredom brine o kreiranju imidža hrvatskih predstavnika na Eurosongu.

 

VERN’ov diplomant i stručnjak za odnose s javnošću Krešimir Šustić gostovao je na prijediplomskom studiju Odnosa s javnošću gdje je u okviru kolegija Storytelling u kreiranju imidža održao gostujuće predavanje za studente.

Naš je kolega u svom izlaganju prepričao kako je tekao njegov karijerni put, od kreiranja medijskih priča pa do današnjeg poduzetničkog statusa i razvoja vlastitog brenda. Sukladno nazivu kolegija vodeća misao gostovanja bila je njegova priča o tome kako je radio storytelling i kako je kreirao imidž prošlogodišnjeg predstavnika na Eurosongu, Baby Lasagne te kako s tim iskustvom i novim perspektivama to radi za ovogodišnjeg predstavnika, Marka Bošnjaka.

S obzirom da je, kako se ono kaže, godinu dana iskusniji i mudriji, studentima je svakako bilo zanimljivo poslušati kako je započeo suradnju s obojicom glazbenika, koje su prednosti i mane tzv. celebrity PR-a odnosno kreiranja imidža za poznate osobe, na koji se način postavljaju i ažuriraju okviri za kreiranje imidža kad ste izloženi pogledima i podršci, ali i kritici javnosti, na koji se način vodi medijska agenda te koje su razlike između europskog i hrvatskog tržišta iz PR-ovske perspektive.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 11.4.2025.