VERN’ovi studenti Odnosa s javnošću simulirali stvarne press konferencije – moda, kultura i sport
Timski rad i kreativnost, uvijek dobrodošao faktor iznenađenja, ali prvenstveno nahođenje prema pravilima struke, bila su glavna obilježja svih studentskih simulacija.
Studenti 2. godine VERN’ovog preddiplomskog studija Odnosa s javnošću i studija medija su u okviru nastave na predmetu Odnosi s medijima i tehnike odnosa s javnošću, implementirali sva dosad stečena teorijska znanja iz ovoga područja kako bi osmislili, razvili te predstavili simulacije stvarnih poslovnih događaja, s kojima će se gotovo svakodnevno susretati u okviru svojih budućih poslovnih karijera.
Zadatak im je bio osmisliti projekt kojega žele predstaviti te organizirati i održati konferenciju za medije, sa svim operativnim elementima jednog takvog događaja (izrada adreme, najava događaja, poziv za medije, materijali za novinare, logistika te priopćenje za medije).
Timski rad i kreativnost, uvijek dobrodošao faktor iznenađenja, ali prvenstveno nahođenje prema pravilima struke, bila su glavna obilježja svih studentskih simulacija, koje su prezentirali pred svojim predavačima i kolegama studentima, uključujući i studente preddiplomskog studija Novinarstva, koji su u ulozi novinara postavljali pitanja te pisali izvještaje s konferencija i time obogatili i svoj izvedbeni plan.
Prilikom izrade ovih simulacija studenti su stekli dodatna praktična znanja, a vrlo je vjerojatno kako su neki od njih tijekom rada na ovim projektima već pronašli nišu u kojoj se žele afirmirati kao stručnjaci za odnose s javnošću. Nisu se libili uhvatiti ukoštac s temama proizvodnje oružja, humanitarnih organizacija, organizacije događaja uime poznatih tvrtki (koje su im nerijetko savjetima pomagale u osmišljavanju događaja), ali i osmišljavanja potpuno originalnih projekata dosada nepoznatih na hrvatskom tržištu.
„S obzirom da izvodimo stručni studij, neophodno je da studenti dobiju opipljive vještine i iskustva koja mogu primijeniti na tržištu. Višetjedno planiranje, organizacija događaja, osmišljavanje svakog detalja, javni nastup i učenje na pogreškama ‘lekcije’ su koje se ne mogu prenijeti predavanjem ex catedra“, istaknula je nositeljica kolegija Marija Slijepčević.
U nastavku vam donosimo popis svih projekata koje su studentski timovi predstavili na svojim konferencijama za medije. .
- osmišljavanje manifestacije Zagreb Fashion Week by Pretta
- prvi hrvatski igrani film u borbi za Oscara
- Ledo; predstavljanja novog sladoleda „Bajoled“
- otvaranje Kylie Jenner Pop Up Storea u Zagrebu
- izgradnja novog hokejaškog stadiona; suradnja Medveščaka i Gazproma
- predstavljanje plesnog studija „Steps“ za uključenje, poticanje aktivnosti i druženja za osobe s Downovim sindromom
- osmišljavanje originalnog događaja: Festivala kratkih apstrakcija u Zagrebu
- HS Produkt sklopio ugovor s NATO savezom
- Emirates, otvaranje redovne direktne linije Zagreb – Dubai
- otvorenje prvog hrvatskog zabavnog parka za djecu i odrasle
- Kaptol Boutique Cinema domaćin 17. Zagreb Film Festivala
- uvođenje kozmetičke trgovačke marke Benefit Cosmetics u prodajnu ponudu dm-a.