Tvrtke partneri

VERN’ovi studenti uspješno riješili projektni zadatak za jednu od najuspješnijih kompanija Ericsson NT

VERN'ovi studenti druge godine diplomskog stručnog studija IT menadžment razradili su rješenja za nadogradnju usluge digitalnog zdravstva.

VERN’ovi studenti diplomskog studija IT menadžment su u okviru predmeta Upravljanje projektima, sredinom lipnja u online prezentaciji uspješno predstavili svoja projektna rješenja u području digitalnog zdravstva za jednu od najuspješnijih hrvatskih kompanija Ericsson Nikolu Teslu.

Naši su studenti za Ericsson razvijali projekt u okviru VERN’ovog jedinstvenog koncepta suradnje s gospodarstvom „tvrtke partneri“, a tijekom razvoja projekta na raspolaganju su imali pomoć poslovnih mentora, Maria Ravića, rukovoditelja područja interneta stvari i digitalnog zdravstva u kompaniji Ericsson Nikola Tesla d.d., te Maje Skorin iz istoga odjela, kao i VERN’ovog predavača mr. sc. Hrvoja Belanija.

Za potrebe izrade ovog projektnog rješenja, studenti su proveli istraživanja i dali svoje prijedloge u aktualnom području zdravoga starenja te analizirali postojeću digitalnu uslugu „Portal zdravlja“ i predložili koje bi dodatne funkcionalnosti bile korisne građanima Hrvatske.

„Rad sa studentima bio je konkretan i efikasan. Jako mi se sviđa količina ideja koju su generirali i pitanja koja su si postavljali u go-to-market procesu. Ugodno iskustvo“, istaknuo je Mario Ravić, MBA.

„Drugu godinu zaredom prakticiram suradnju s tvrtkama partnerima na predmetu, što se pokazalo odličnom prilikom da studenti stečeno znanje o upravljanju projektima i izradi projektnih planova spoje sa stvarnim poslovnim izazovima, a povrh svega adresirali smo zdravstvo kao top temu tijekom pandemije bolesti COVID-19“, poručio je predavač mr. sc. Hrvoje Belani.

Jedinstveni VERN’ov koncept „tvrtke partneri“ objedinjuje teorijsko znanje i praktičan rad na stvarnim poslovnim izazovima nekih od najuspješnijih kompanija koje posluju u Hrvatskoj. Studenti se na taj način integriraju u realno poslovno okruženje i usvajaju realna poslovna znanja. Projekt je koncepcijski podijeljen u tri segmenta – teorijska nastava, upoznavanje s projektnim zadatkom i rad na projektu te prezentacija pred stručnim žirijem, a tijekom rada na projektu (cijeli semestar) studenti imaju podršku akademskih i poslovnih mentora, odnosno predavača i predstavnika tvrtke partnera.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 15.6.2020.