Studenti diplomskih studija saznali kako implementirati „trifecta marketing“ u turizmu
Digitalni trifecta marketing podrazumijeva uravnoteženo korištenje plaćenih, vlastitih i zasluženih medija, odnosno kanala.

Za studente VERN’ovih diplomskih studija Menadžment održivog razvoja turizma i Upravljanje poslovnim komunikacijama predavač Jami Riihihuhta s finskog Veleučilišta Laurea održao je predavanje na temu „Marketing trifecta in Tourism“.
Predavanje je održano u okviru dva kolegija – Integrirano marketinško komuniciranje u turizmu i Integrirano marketinško komuniciranje – a izvedeno je u hibridnom modelu, za studente koji su bili prisutni u predavaonici te studente koji nastavu prate uživo online.
Gost je studentima na primjeru Finske naznačio kolika je važnost marketinga u turizmu, a u glavnom dijelu predavanja im je pojasnio na koji se način preklapaju elementi trifecta marketinga kroz tzv. zaslužene medije, plaćene medije i vlastite kanale.
Također im je pokazao u kojem je omjeru pojedine alate tzv. „sharinga“, digitalnog oglašavanja i vlastitog sadržaja (contenta) potrebno koristiti za kreiranje sveobuhvatne marketinške strategije.
Gostovanje Jamija Riihihuhtae na Sveučilištu VERN’ realizirano je u okviru međunarodne suradnje Sveučilišta VERN’ s Laurea University of Applied Sciences iz Finske, kroz Erasmus+ projekt VISIT (Versatile Island Cooperating for New Services and Innovation in Tourism).
Riječ je o projektu čiji je cilj razviti postojeće i nove inovativne usluge sa srednjim i malim poduzećima na europskim otocima kako bi se poboljšale sposobnosti lokalne zajednice kroz suradnju u međunarodnom strateškom konzorciju. Aktivnosti u okviru ovoga projekta provode se na našem otoku Visu, na švedskom Olandu, grčkom Paxiju, finskom otoku Nauvo-Korppoo te njemačkom otoku Fehmern.
Detaljnije informacije o projektu možete saznati na stranicama VERN’a.