Online gostujuće predavanje

Direktorica Korporativnih komunikacija A1 Hrvatska predstavila VERN’ovim studentima najbolje prakse internog komuniciranja

Dubravka Štefanac Vinovrški studentima je ispričala na koji način analitičke podatke koristiti u internoj komunikaciji te je naglasila koliko je važno u svakom trenutku osjetiti puls kompanije.

Dubravka Štefanac Vinovrški, direktorica Korporativnih komunikacija A1 Hrvatska

„StayConnectedTalks“, Leteće dadilje, Pub kvizovi, Vježbe optimizma, Advent u A1… Ovo je samo dio projekata koje je studentima redovnog i izvanrednog preddiplomskog studija Odnosi s javnošću i studij medija Sveučilišta VERN’ predstavila Dubravka Štefanac Vinovrški, direktorica Korporativnih komunikacija A1 Hrvatska, na gostujućem online predavanju u okviru kolegija Interno komuniciranje.

Na temelju svog dvadesetogodišnjeg iskustva u korporativnim komunikacijama u različitim industrijama, gošća je studentima naglasila koliko je važno poznavati profile zaposlenika kojima se obraćamo te kako interna komunikacija može biti temeljena na analitičkim podacima.

„Komunikacija uvijek treba biti od značaja za one kojima se obraćamo. Zato moramo dobro poznavati zaposlenike, njihove navike i preferencije i na temelju tih saznanja graditi interne kampanje – i to na različitim kanalima, prilagođenim različitim segmentima zaposlenika, po mogućnosti pomoću CRM platforme kako bismo na temelju analitičkih podataka optimizirali aktivnosti“, istaknula je.

Studentima je predstavila strategiju interne komunikacije ove inovativne kompanije i dočarala kako mali tim od pet komunikacijskih stručnjaka uz nju stvara kreativne kampanje koje povezuju zaposlenike – njih više od 2.000 u A1 Hrvatska. Studentima je podijelila i savjete kako kreirati pozitivnu internu atmosferu unatoč svim izazovima i stresu koje su uzrokovali potresi i aktualna pandemija. Stoga nije slučajno da su, više nego zasluženo, od strane međunarodnih i domaćih stručnjaka nagrađeni za mnoge komunikacijske projekte. Povod za ovo gostovanje bila je posljednja od mnogih vrijednih nagrada – Grand PRix HUOJ-a u 2021. godini za unutrašnju komunikaciju, koju su osvojili za internu komunikaciju A1 Hrvatska za vrijeme COVID-19 krize.

Isječak s predavanja

Stana Odak Krasić, pomoćnica rektora za studije i predavačica te predavačica Natalija Mikulić Smiljanić zahvalile su gošći što je sa studentima podijelila najbolje prakse, a studenti su svoje zadovoljstvo i dojmove iskazali kroz zanimljiva pitanja i diskusiju.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 22.5.2021.