InspiratiV'ni petak

Intervju: Jedinstveni koncept ribljeg delikates shopa našeg alumnija Branimira Brzića

„Uspjeli smo spojiti koncept dvaju svjetova, prodaju namirnica za pripremu i prodaju gotovih obroka.“

Branimir Brzić, VERN’ Alumni

Iako je krenuo s veleprodajom ribe i plodova mora u HoReCa segmentu, inovacije i ambicija dovele su našeg alumnija Branimira Brzića do pokretanja ribljeg delikates shopa Fisherija. Riječ je o potpuno drugačijem konceptu od klasične ribarnice što su kupci prepoznali, pa Fisherija uspješno posluje. Kako se naš alumni preddiplomskog studija Ekonomije poduzetništva i diplomskog studija Upravljanja poslovnim komunikacijama odlučio na ovaj poduzetnički put otkrio nam je u kratkom intervjuu.

Kako je nastala ideja za Fisheriju?

Do ideje dolazi krajem 2018. godine na inicijativu mog poslovnog partnera Ivana koji se već dugi niz godina bavio (vele)prodajom. Prodaju smo počeli u HoReCa kanalu, a zatim smo došli na ideju da taj cijeli asortiman koji nudimo u hotelima, restoranima i catering kućama, ponudimo široj populaciji, odnosno pokrenemo i maloprodaju krajnjem kupcu – da i krajnji kupac može kući sam pripremiti file brancina, kuhanu hobotnicu ili neku drugu delikatesu koju može pronaći u našem delikates shopu.

Što Fisheriju čini posebnom na tržištu?

Fisherija je kao koncept posebna, pogotovo u Zagrebu i okolici, gdje ljudi kad im se spomene Fisherija misle na klasičnu ribarnicu. Mi svo sve samo ne klasična ribarnica. Uspjeli smo spojiti koncept dvaju svjetova, prodaju namirnica za pripremu i prodaju gotovih obroka. U ponudi imamo i sushi, odnosno „sushi to go“ na koji smo iznimno ponosni jer ga sami proizvodimo te imamo zaposleno osam vrhunskih sushi chefova koji svakodnevno rade svježi sushi.

Što je najveći izazov u poslu?

Najveći izazov u poslu je to što se u Hrvatskoj jede malo ribe. Pokušavamo malo popraviti taj prosjek i vidimo već sad, nakon tri godine poslovanja da se ta svijest ljudi mijenja nabolje. Jer riba nije nužno skup proizvod. Neki riblji proizvodi su puno jeftiniji nego mesni, a da ne govorim koliko su zdraviji i pogodniji za ljudski organizam nego samo meso. I također, kao i u svakom poslovanju gdje se radi s ljudima, problem je naći kvalitetne zaposlenike koji će se željeti razvijati i napredovati.  Kad imate volju za radom onda je sve moguće.

Koja su vam najvažnija znanja stečena tijekom studija pomogla u poslu?

Završio sam preddiplomski studij Ekonomije poduzetništva, a nakon toga diplomski studij Upravljanja poslovnim komunikacijama. Studij Ekonomije poduzetništva mi je pomogao u poduzetničkom razmišljanju, jer u te tri godine su nas cijelo vrijeme usmjeravali na to da na poduzetnički način gledamo na svijet, posao i poslovne prilike. Što se tiče diplomskog, tu sam stekao vještinu izražavanja u pregovorima s kupcima, u klasičnoj prodaji, u odabiru radnika i suradnika.

Za kraj, što biste poručili studentima VERN’a?

Poručio bih im da ne odustaju od svojih ciljeva i snova. Samim time što su upisali VERN’ pokazuju da imaju nekakve poduzetničke predispozicije da bi htjeli nešto sami pokrenuti i stvoriti, a kad imaju volju i želju, onda je sve moguće i ostvarivo. 

Video intervju možete pogledati na VERN’ovom Instagram profilu na IGTV-u.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 21.5.2021.