VERN' Alumni

Naš alumni Marko Ćorluka: Kako upravljati vodećom kompanijom u regiji i biti bolji od poznatih multinacionalki

Razgovarao: Ivan Pnjak, student 1. godine diplomskog studija Upravljanje ljudskim potencijalima

Marko Ćorluka, direktor tvrtke Logistika Violeta, VERN’ Alumni

Kako je voditi domaću kompaniju koja je po prodaji bolja čak i od globalnih giganata i ravnopravno se s njima bori za tržišne udjele? Na koji je način sportski duh povezan s biznisom i zašto je bavljenje sportom u studentskim danima dobro za poslovnu karijeru? Kako simpatičnim društveno odgovornim kampanjama dodatno privući pozornost kupaca? 

VERN’ov alumni Marko Ćorluka direktor je tvrtke Logistika Violeta, regionalno poznate kompanije koja se već godinama nalazi među najuspješnijim brendovima u segmentu higijenskih proizvoda. 

Priča o Violeti počinje 2002. godine, a u petnaestak godina svoga postojanja Violeta se razvila u jedan od vodećih brendova higijenskih proizvoda premium klase u regiji, prestigavši na nekim tržištima čak i globalne multibrand gigante poput Procter & Gamblea. 

Kako to već biva, počeci su bili izazovni i nimalo lagani, ali od svoje osnovne vizije nikad nisu odstupali – ponuditi potrošaču visoko kvalitetan proizvod i uslugu. S mrežom poslovnica koja obuhvaća BIH, Hrvatsku i Sloveniju i ekskluzivnim zastupništvima nekih od poznatih svjetskih brendova poput Ferrera, Barille i Eviana, Violeta danas u proizvodnom segmentu funkcionira putem tri tvornice na dvije lokacije, u Grudama (BIH) i Zelini (Hrvatska), u kojima proizvode asortiman s više od 240 vlastitih proizvoda na petnaest proizvodnih linija. 

Kako je Marku stečeno znanje na VERN’u koristilo u poslovnom upravljanju, koja su glavna obilježja poslovne kulture u Violeti, kako trenutne okolnosti uzrokovane koronavirusom utječu na njihovo poslovanje te što Marko poručuje mlađim generacijama VERN’ovaca saznajte u intervjuu u nastavku, klikom na fotografiju.

Odjel za komunikacije
Petar Vučetić
Datum objave: 12.8.2020.