Marketinški trendovi 2020.

Kampanja temeljena na iskustvu VERN’ovih studenata

Korisničko iskustvo je dojam koji brendovi ostavljaju kod svojih klijenata, kupaca i korisnika usluga, a u našem slučaju, primarno studenata. Kako je nastajala kampanja VERN’ JE MOJ, čiji su glavni protagonisti upravo naši studenti?

Medijske objave VERN’ovih studenata

Brojni su međunarodni marketinški autoriteti prošle godine prognozirali kako će u 2020. korisničko iskustvo biti primarni marketinški alat za pozicioniranje i stjecanje povjerenja novih korisnika. Koliko ste samo puta čuli da je WOM marketing najučinkovitiji alat? 

Upravo smo zato na VERN’u u 2020., godini, u kojoj se obilježava 30. obljetnica našega postojanja, napravili stanoviti odmak od klasičnog pozicioniranja putem organizacijskih poruka i uobičajenog korporativnog PR-a. 

Umjesto standardnih korporativnih PR priča, fotografija s internetskih stockova, agencijskih slogana na promo materijalima i uredničkog digitalnog contenta, medijski prostor su zauzela mišljenja i iskustva naših studenata, koji su postali glavni protagonisti kampanje. 

Također, uz studentski doprinos organizaciji svih aktivnosti. No, krenimo redom. 

Kako su studenti razvijali kampanju s marketinškim stručnjacima? Kako su nastale fotografije? O čemu su sve naši studenti pisali?

Odgovore na ova pitanja saznajte u nastavku, klikom na fotografiju.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 17.8.2020.