Naša kolegica Tea Sorko pokrenula inovativni potpuno personalizirani časopis „Soul Talk“
Stranice časopisa se ispunjavaju na temelju podataka koje klijent unese, a prema tome se oblikuje i grafički dizajn.
Volite li čitati časopise – digitalne ili u printu? A što kažete na ideju da pročitati časopis o sebi?
Upravo se tom mišlju vodila naša diplomantica Tea Sorko koja je nedavno pokrenula inovativan poduzetničko-kreativni projekt izrade jedinstvenih potpuno personaliziranih časopisa pod nazivom „Soul Talk“.
Koncept je vrlo jednostavan. Klijenti koji žele naručiti časopis za sebe ili još bolje kao poklon za nekog drugog, odgovaraju na Teina pomno odabrana pitanja, a nakon što prikupi dovoljno informacija ona se baca na onaj kreativni dio.
„Budući da je Soul Talk potpuno personaliziran, za svakog klijenta biram personalizirani dizajn, preferirane boje i fontove, obrađujem fotografije prema osobnim željama, a sve zatim slažem u inDesignu, Illustratori i Canvi. Pritom se dizajn stranice mijenja od prvotno planiranog, ovisno o tome kakve su fotografije i s koliko informacija raspolažem o osobi za koju radim časopis, a osim naslovnice časopis na prvoj stranici ima i riječ urednika, tj. poruku osobe onome kome se poklanja časopis“, objašnjava Tea.
Iako ističe da inspiraciju za dizajn i osmišljavanje članaka crpi iz renomiranih glossy magazina poput Voquea ili Storybooka, iznimno su joj korisna znanja koja je stekla na prijediplomskom studiju Filmskog, televizijskog i multimedijskog oblikovanja na Sveučilištu VERN’.
„Na kolegijima dizajna i copywritinga koje sam imala sve tri godine sam shvatila da je to nešto u čemu zaista uživan i što bih mogla iskoristiti u budućnosti pa sam pažljivo slušala svako predavanje. Profesori poput Ane Vilenice, Vinka Brešana ili Martine Granić uvelike su utjecali na moj način percepcije tih kolegija i definiranje stila osobnog kreativnog izričaja. Radili smo sa softwerima koji su me uveli u svijet digitalnog dizajna i pomogli mi da uvidim kako iskoristiti sve blagodati današnje tehnologije. Iako mi je, iskreno, još uvijek draže osjetiti papir pod prstima i listati knjige i časopise, današnji trendovi nam nameću drugačiji način konzumacije sadržaja.“
Također nas je zanimalo koje bi narudžbe izdvojila kao najzanimljivije i na čemu joj je bilo najdraže raditi?
„Sigurno mi je najdraža narudžba bila od jedne unuke koja je svojoj baki poklanjala ‘Soul Talk’ časopis za 84. rođendan. Baka je skroz opuštena i zabavna i to se moglo vidjeti dok sam radila časopis. Zato sam si dala slobodu i pustila mašti da radi nove smiješne priče i fotografije na što je unuka bila toliko oduševljena da smo i dan danas u kontaktu. Kao znak zahvale za tako ugodnu suradnju, odlučila sam im dizajnirati poster kojeg će moći isprintati i uramiti. Svaka izrada je posebna i ima segmente u kojima uživam, bilo to za prijatelje, prijatelje od prijatelja ili strance. Npr. jednom dečku je oduvijek bio san otvoriti svoju prodavaonicu krafni pa sam napravila cijelu reklamu gdje prodaje svoje krafne sa svim mogućim okusima. Meni je samo bitno da se časopis svidi osobi koja ga poklanja i osobi koja će ga dobiti. Cilj je da svatko od njih na svaki svoj sljedeći rođendan prolista ‘Soul Talk’ i vidi koliko je toga postigao i gdje se trenutno nalazi.“
Hoće li „Soul Talk“ ponuditi i na međunarodnom tržištu te kako izgleda njezin klasičan radni dan možete saznati u reportaži objavljenoj u Novom listu.