VERN' Uspješnice

Od diplome VERN’a i Westminstera do visoke pozicije u L’Orealu

Razvijati strategiju pozicioniranja luksuznih brendova poput Armanija, YSL-a i Valentina u Adria/Balkan regiji, za globalnu kompaniju L'Oreal izazovan je i dinamičan posao kojim se bavi diplomantica VERN'ovog studija novinarstva Irena Terzić. I to odnedavno, kada je promaknuta na poziciju Group Product Managera te kada je preuzela i jedan važan poslovni segment, a to je upravljanje timom.

Irena Terzić

S obzirom da je nakon završetka studija novinarstva, akademski razvoj odlučila nastaviti u inozemstvu, zanimalo nas koji su joj bili daljnji koraci nakon završetka VERN’a.

„O studiju u inozemstvu sam počela razmišljati tijekom treće godine studija. Tada još nisam bila sigurna gdje se vidim, pa sam gotovo godinu dana pregledavala sveučilišta diljem Europe i SAD-a kako bih se na kraju odlučila za London. Cilj mi je bio ući u sferu marketinga koji je snažan pokretač u poslovnom svijetu te iskoristiti znanje novinarstva kako bih iz drukčije perspektive promotrila načine komunikacija“, započinje svoju priču Irena.

„Na kraju sam bila primljena na Sveučilište Westminster gdje sam na temelju akademskih rezultata dobila i stipendiju u iznosu pola godišnje školarine, a diplomirala sam na smjeru Marketing communications.“

U Hrvatsku se vratila 2012., a zbog tada još izraženih posljedica recesije, ističe kako ju je to razdoblje traženja posla naučilo strpljenju i upornosti. Njezin poslovni uzlet započeo je odlaskom u L’Oreal 2014., kada je dobila priliku raditi na poziciji Junior Product Managera za brend Yves Saint Laurent.

„Na toj sam poziciji jako puno naučila o samoj kompaniji i unutarnjim procesima te specifičnostima luksuznog tržišta. Mogućnosti učenja i razvoja poslovnih vještina su neograničene jer svaki zaposlenik ima pristup online platformi za učenje te se uz to potiče razmjena iskustava među kolegama“, prepričava nam svoje početke u toj kompaniji.

„Nakon dvije godine sam napredovala na poziciju Product Managera, na kojoj sam provela tri godine te sam nakon toga promaknuta na poziciju Group Product Managera, gdje sam odgovorna za više velikih brandova.“

Stoga nas je zanimalo čime se točno danas bavi u L’Orealu.

„Rukovodim marketinškim timom koji je zadužen za klasične dizajnerske brendove (Armani, YSL i Valentino), a čija je zadaća definiranje i usmjeravanje strategije razvoja brandova unutar regije te prilagođavanje i realizacija marketinških aktivnosti na lokalnom tržištu. Izuzetno je važno da je lokalna strategija usklađena s globalnim pozicioniranjem, ali i poslovnim prioritetima regije kako bi doprinijeli konstantnom rastu i razvoju odnosa s klijentima.“

„S obzirom na to da radimo s brandovima visoke mode iza kojih stoje slavni dizajneri, u svakom trenutnu moramo se držati njihovih estetskih zahtjeva. Iz toga se daje naslutiti da je imidž brenda iznad svega, zbog čega je pozornost na detaljima vještina koju svakodnevno izoštravam“.

Ireni želimo puno sreće i uspjeha u daljnjem radu i razvoju karijere!

Odjel za komunikacije
Datum objave: 23.2.2020.