Međunarodna znanstvena konferencija „Creative Future Insights 2021“

Prva međunarodna znanstvena konferencija CFI 2021 uspješno održana na VERN’u

Preko 60 sudionika iz 10 različitih zemalja te 30 radova iz 14 različitih područja obilježili su prvu međunarodnu znanstvenu konferenciju „Creative Future Insights 2021“

Prva međunarodna znanstvena konferencija „Creative Future Insights 2021 – Creative Industries and Experience Economy“ održana je 13. i 14. rujna 2021. godine na Sveučilištu VERN’. Konferenciju su zajednički organizirali Sveučilište VERN’ i Ekonomski institut u Zagrebu, u partnerstvu s Hrvatskim klasterom kreativnih i kulturnih industrija, Zakladom Friedrich Ebert te Muzejom suvremene umjetnosti.

Konferencija je okupila preko 60 stručnjaka, znanstvenika i praktičara iz područja kreativnih industrija koji su kroz 30 izlaganja iz 14 različitih područja predstavili nove spoznaje o jednom od najpropulzivnijih gospodarskih sektora.

Zbog epidemiološke situacije konferencija se održavala hibridno – i u prostorima Sveučilišta VERN’, ali i online. Tako su sudionici mogli sudjelovati u raspravama i izlagati svoje radove i uživo i online.

U sklopu konferencije održana su dva plenarna izlaganja. Prvo izlaganje je održala Sarah Langnese iz Kreativ Kultur Berlin na temu „How to support the cultural and creative industries? A Berlin perspective “. Sarah je podijelila svoje iskustvo i praksu berlinskog savjetodavnog centra za kulturne i kreativne profesionalce te najavila planove centra u budućnosti.

Drugi dan konferencije održano je plenarno izlaganje Janani Ramanathan, FWAAS, na temu “Creativity in the Post-Pandemic World and Beyond.”. Janani, koja je viša znanstvena suradnica u institutu MSS Research (MSSR) u Indiji potaknula je raspravu o ulozi i primjeni kreativnosti u postpandemijskom okruženju.

Bogat program konferencije zaokružila su i dva aktualna panela koja su okupila domaće stručnjake iz područja design menadžmenta i gejming industrije.

Više fotografija s konferencije možete pronaći na VERN’ovom Facebook i Instagram profilu.

 

Creative Future Insights
Datum objave: 16.9.2021.