Studenti osmislili digitalnu strategiju za „Hrabri telefon“ i predstavili lifestyle koncept „StudentLife Zagreb“
Rad u malim timovima, na stvarnim poslovnim projektima, jedna je od glavnih karakteristika studiranja na Sveučilištu VERN'.
Kreiranje komunikacijskih rješenja prema realnim potrebama klijenata ili pokretanje potpuno novog vizualno-sadržajnog koncepta odlična je priprema studenata PR-a za buduće poslovne karijere.
Tako su studenti VERN’ovog prijediplomskog studija Odnosi s javnošću u okviru dva različita kolegija – Digitalno komuniciranje i Interno komuniciranje – radili na dva različita projekta: (1) izrada digitalne strategije i kreativnog rješenja za „klijenta“ Hrabri telefon te (2) predstavljanje jedinstvenog studentskog lifestyle koncepta StudentLife Zagreb kao ogranka globalne platforme.
Samu prezentaciju također su organizirali studenti, a osim njihovih kolega prisustvovali su joj i profesori te predstavnici Hrabrog telefona.
Svaki od timova je za ovu neprofitnu organizaciju osmislio i predstavio set kreativnih rješenja za komunikaciju na društvenim mrežama i digitalnim platformama, a predstavnici Hrabrog telefona su pohvalili studentsku kreativnost i zabilježili zanimljive ideje.
Na prezentaciji portala StudentLife Zagreb sudionici su se na jedinstveni način upoznali s misijom, uslugama i vizijom organizacije koja će studentima ponuditi novo iskustvo u otkrivanju zabavnih, edukativnih i gastro sadržaja.
Sve ideje i kreativni koncepti kasnije su dodatno analizirani na prigodnom domjenku za kojega su se također pobrinuli studenti, jer organizacija domjenaka i jest u domeni PR-a.
Sve pohvale studentima, a za cijelu atmosferu pogledajte galeriju fotografija!
(surađivao: Petar Barec)