Riječ stručnjaka

Za naše studente PR-a održana serija gostujućih predavanja i panel sa stručnjacima iz medija

Tijekom serije gostujućih predavanja koja su održana u svibnju i lipnju, studenti VERN'ovog preddiplomskog studija Odnosa s javnošću su od renomiranih stručnjaka stekli dodatna stručna znanja.

Tijekom serije gostujućih predavanja koja su održana u svibnju i lipnju, studenti VERN’ovog preddiplomskog studija Odnosa s javnošću su od renomiranih stručnjaka stekli dodatna znanja o tome kako pratiti i mjeriti medije, kako rade agencije za medijske analize, koje vrste i načini analitike mogu služiti stručnjacima za odnose s javnošću, kako odrediti prave influencere kao alternativne kanale medijima, kako saznati precizne podatke o dosegu medijskih objava, koje poruke su doprijele do javnosti i je li to utjecalo na rezultate poslovanja, koliko u oglašavanje ulaže konkurencija, što se može saznati iz komentara na društvenim medijima, itd.

Dio ovih tema studentima su prenijeli stručnjaci iz vodećih hrvatskih agencija za praćenje i analizu medija koji su gostovali na VERN’u: Slobodan Hadžić i Blanka Tomašić iz agencije Presscut, Danijela Vagan iz agencije Briefing, te Darja Kupinić Guščić, Martina Korbar i Marko Buljan iz agencije Medianet.

Uz gostujuća predavanja, za studente je bila održana i neformalna panel diskusija na temu „Što novinari (zaista) misle o PR-ovcima?“. Na panelu je gostovalo petero novinara i urednika s višegodišnjim profesionalnim iskustvom, koji su im prenijeli iskustva „druge strane“ i dali im mnogobrojne savjete kako postupati s novinarima i urednicima: slobodna novinarka i književnica Snježana Babić Višnjić, Željko Brkić iz Zagrebačkog lista, Sandra Buljan – Sarajčić s Radio Slavonije, Goranka Jureško iz Jutarnjeg lista i Morana Kasapović s Hrvatske radio-televizije.

Studentima su između ostalog naveli što zamjeraju stručnjacima za odnose s javnošću i nakon kojih su se postupaka nekima od njih prestali javljati na telefone, te kako zapravo jedni drugima mogu biti od pomoći u intenzivnom produkcijskom procesu i kako se grade odnosi s medijima.

Savjetovali su im da se ne ponašaju kao „trgovački putnici“, već da upoznaju medije i pokušaju proaktivno nuditi priče. Proaktivno u ovom slučaju znači, ne javljati novinarima isključivo što se dogodilo jučer, već razmisliti o medijskom potencijalu tema. 

Odjel za komunikacije
Datum objave: 17.7.2017.