Međustudijska suradnja

VERN’ovi studenti PR-a i ove godine održali simulacije press konferencija, a pitanja im postavljali studenti novinarstva

Deset ovogodišnjih timova održalo je pressice na kojima su predstavili svoje „studentske projekte“ na kolegiju Odnosi s medijima i tehnike odnosa s javnošću.

VERN’ovi studenti prijediplomskog studija Odnosi s javnošću su u okviru kolegija Odnosi s medijima i tehnike odnosa s javnošću, i ove godine održali simulacije konferencija za medije na kojima su predstavili svoje „studentske projekte“ koji su djelomična reinterpretacija projekata iz društvenog, političkog i gospodarskog okruženja.

Cilj ovakvog praktikuma je iskustveno učenje koje ukazuje studentima kako se planiraju, razvijaju i predstavljaju projekti s komercijalnom ili javnom namjenom, bez obzira predstavljaju li ih poslovne organizacije, javni ili neprofitni sektor.

Teme i projekti koje su studenti obrađivali pod mentorstvom profesorice doc. dr. sc. Marije Slijepčević i asistenta predavača Mislava Petošića i ove godine ukazuju na široki raspon njihovih interesa, ali i afiniteta u pogledu poslovnog profiliranja pa su tako predstavili sljedeće projekte:

  • Povratak INA-e u hrvatsko vlasništvo
  • SheFit – teretana namijenjena samo ženama
  • Dolazak Sephore u Hrvatsku
  • SferOS
  • Prva modna revija pasa u Hrvatskoj
  • Povežimo Hrvatsku
  • Otvorenje prvog ženskog kluba u Zagrebu
  • Otvorenje prve trgovine La PIEL by Lana Jurčević
  • Otvaranje Volkswagen pogona u Novskoj
  • ZARA x Lei Lou za žene.

Osim što su samostalno razvijali projekte, studentski timovi su izrađivali i medijske materijale, kreirali pozive i priopćenja za medije, iskusili izradu tzv. adreme i u konačnici se suočili s brojnim „medijskim“ pitanjima, koja su realno simulirali studenti Novinarstva u ulozi novinara različitih medija.   

Dio dobre atmosfere sa simulacija donosimo u foto galeriji.

Odjel za komunikacije
Petar Vučetić
Datum objave: 27.6.2025.