VERN’ovi studenti PR-a i ove godine održali simulacije press konferencija, a pitanja im postavljali studenti novinarstva
Deset ovogodišnjih timova održalo je pressice na kojima su predstavili svoje „studentske projekte“ na kolegiju Odnosi s medijima i tehnike odnosa s javnošću.
VERN’ovi studenti prijediplomskog studija Odnosi s javnošću su u okviru kolegija Odnosi s medijima i tehnike odnosa s javnošću, i ove godine održali simulacije konferencija za medije na kojima su predstavili svoje „studentske projekte“ koji su djelomična reinterpretacija projekata iz društvenog, političkog i gospodarskog okruženja.
Cilj ovakvog praktikuma je iskustveno učenje koje ukazuje studentima kako se planiraju, razvijaju i predstavljaju projekti s komercijalnom ili javnom namjenom, bez obzira predstavljaju li ih poslovne organizacije, javni ili neprofitni sektor.
Teme i projekti koje su studenti obrađivali pod mentorstvom profesorice doc. dr. sc. Marije Slijepčević i asistenta predavača Mislava Petošića i ove godine ukazuju na široki raspon njihovih interesa, ali i afiniteta u pogledu poslovnog profiliranja pa su tako predstavili sljedeće projekte:
- Povratak INA-e u hrvatsko vlasništvo
- SheFit – teretana namijenjena samo ženama
- Dolazak Sephore u Hrvatsku
- SferOS
- Prva modna revija pasa u Hrvatskoj
- Povežimo Hrvatsku
- Otvorenje prvog ženskog kluba u Zagrebu
- Otvorenje prve trgovine La PIEL by Lana Jurčević
- Otvaranje Volkswagen pogona u Novskoj
- ZARA x Lei Lou za žene.
Osim što su samostalno razvijali projekte, studentski timovi su izrađivali i medijske materijale, kreirali pozive i priopćenja za medije, iskusili izradu tzv. adreme i u konačnici se suočili s brojnim „medijskim“ pitanjima, koja su realno simulirali studenti Novinarstva u ulozi novinara različitih medija.
Dio dobre atmosfere sa simulacija donosimo u foto galeriji.