Start-up menadžment
ECTS: 4
Godina/Semestar: 2. godina, 4. semestar
Ukupno sati: 30
Izvođači
Ciljevi kolegija
Start-up pothvati započinju kao mali poduzetnički pothvati, no od samoga početka imaju jasnu tendenciju rasta i umnožavanja (skalabilnosti). Budući da se razlikuju od načina rada/poslovanja u velikim korporacijama, potrebno je steći novi uvid u problematiku pokretanja i upravljanja održivim start-up poduzetničkim pothvatom, te kako omogućiti kontinuiranu izloženost inovativnom djelovanju, uvoditi inovacije (npr. korišenjem design thinking pristupa), koristiti raspložive resurse i programe poticanja (inkubatori, hubovi, co-working space, itd.), upoznati se s različitim i alternativnim izvorima financiranja (poslovni anđeli, rizični kapital, etičke banke, crowdfunding, itd.). Ukazat će se na važnost razvoja inovacijskog sustava i kapaciteta kao nužne platforme za proizvodnju inovacija te neprestanog otkrivanja vlastitih kreativnih potencijala i sustavnog inoviranja u cilju dodavanja nove vrijednosti. Glavni ciljevi ovog kolegija su omogućiti studentima upravljanje poslovnom i/ili poduzetničkom budućnošću kroz integriranje znanja stečenih tijekom studija i njihovo usmjeravanje ka osmišljavanju i vođenju start-up projekta., te stjecanje konkurentskih prednosti na tržištu rada usvajanjem i korišenjem specifičnih poduzetničkih znanja i vještina planiranju start-up pothvata.
Ishodi učenja
Nakon odslušanog kolegija i završenog zadatka studenti će biti u stanju
- Opisati uvjete i poslovnu klimu koji potiču i podržavaju kreativnost, kreativno razmišljanje i inovativnost, mapirati ekosustav za poticanje inovativnog start-up poduzetništva, te dati preporuke za njegovu veću učinkovitost
- Predstaviti inovativnu ideju, identificirati poslovnu priliku, razmotriti potencijale i faktore realizacije, demonstrirati razumijevanje potrebnih resursa za pretvaranje ideje u inovativni pothvat, te razviti odgovarajući poslovni model
- Ukazati na mogući razvoj inovativnog kapaciteta tvrtke, argumentirati potrebu razvoja svijesti o važnosti ulaganja u inovacijske kapacitete tvrtke, te izraditi preporuke za provedbu i financiranje projekata za poboljšanje inovacijskih kapaciteta tvrtke,
- Pripremiti provođenje Design Thinking projekta u praksi za rješavanje složenih poslovnih problema, te napraviti plan primjene design thinking procesa za kreiranje konkretnih rješenja u poslovnom okruženju, za određeni proizvod ili za uslugu
- Razviti i primijeniti vlastiti model inovacije kojim će obogatiti postojeći start-up projekt ili pothvat, te osim njegovoj uspješnosti i održivosti, doprinijeti i razvoju poduzeća u kojem će pothvat djelovati. Predstaviti prijedlog projekta za vođenje inovativnog poduzeća (od pronalaženja potencijala do komercijalizacije potencijalnih inovacija)
- Ocijeniti prikladnost različitih inovativnih izvora financiranja rasta za konkretno start-up poduzeće, te preporučiti najprikladnije za provedbu i financiranje inovacijskih i razvojnih projekata