Odnosi s javnošću

Gostujuće predavanje – „Što japanka sastavi, to korona ne rastavi – Česi dolaze“ i korporativna komunikacija kao izložbeni eksponat

HGSS-ov pročelnik Jadran Kapović i Petar Tanta, direktor CTA komunikacija održali su gostujuće predavanje za VERN’ove studente Upravljanja poslovnim komunikacijama.

Jadran Kapović, pročelnik HGSS-ove Komisije za informiranje i analitiku

U okviru nastave na kolegiju Odnosi s javnošću u integriranoj komunikaciji predavačice doc. dr. sc. Nikoline Borčić, gostujuće predavanje su održali Jadran Kapović, pročelnik HGSS-ove Komisije za informiranje i analitiku te Petar Tanta, direktor i suvlasnik agencije CTA komunikacije.

Gosti su za naše studente održali predavanje na temu prve hrvatske izložbe tvitova „Trending #HGSS70“, koja je nastala u svrhu obilježavanja 70. obljetnice postojanja Hrvatske gorske službe spašavanja, a osvojila je i nagradu iGrand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) u kategoriji komunikacije događaja.

Kapović i Tanta studentima su ispričali kako je nastala ideja o izložbi, kako su kreirali sadržaje i kako su tvitovi poput „Što japanka sastavi, to korona ne rastavi – Česi dolaze“ postali izložbeni eksponati.

Studenti su također mogli saznati detalje o medijskom praćenju izložbe te dosegu objava, što je jedan od ključnih indikatora kojim se mjeri uspješnost kampanje. Pritom je Petar Tanta naglasio da se radilo o organskoj kampanji, što znači da nisu imali plaćene objave. Uspješnost kampanje prvenstvo se temelji na atraktivnom sadržaju koji je strateški uspješno komuniciran prema javnosti i medijima.

Studentice i studenti su također saznali zanimljive detalje o humanitarno – sportskoj akciji „Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana“, iza koje stoji Splićanin Kristijan Sindik, maratonac i direktor Split maratona. Navedena je akcija samo jedna u nizu brojnih zanimljivih kampanja koje su izašle iz CTA komunikacija poput kampanje „Nešto zbilja važno“, „1100 kilometara za 1100 terapija“ i „Kaftrio – udah života“ kojima su CTA komunikacije u protekle dvije godine dale svoju stručnu podršku. Studenti su tako iz prve ruke saznali kako se provode takve kampanje i osigurava medijsko praćenje, zašto su one važne za društvene promjene, ali i za našu svakodnevicu.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 30.12.2021.