Iskusni PR-ovci i novinari studentima prenijeli korisna znanja za što uspješniju međusobnu suradnju
Uz uobičajena pitanja za diskusiju na tapeti su se našle i neke „vruće teme“ o suradnji novinara i PR-ovaca.
Pred VERN’ovim studentima druge godine prijediplomskih studija Odnosi s javnošću i Novinarstvo gostovali su medijski i komunikacijski stručnjaci koji su razmijenili vlastita iskustva i prenijeli studentima korisne naputke na temu „suradnja novinara i PR-ovaca“.
Cilj diskusije bio je studentima približiti što ih jednog dana očekuje na poslovnom putu i što mogu očekivati od suradnje novinara s PR-ovcima i vice versa. U razgovoru kojim je moderirala profesorica dr. sc. Marija Slijepčević gostovali su: Maja Marković iz Državnog zavoda za statistiku, Luka Lajić iz agencije The Galerija i VERN’ov diplomant, Tea Romić iz Grizli komunikacija i bivša novinarka Večernjeg lista, Ksenija Puškarić iz poslovnog tjednika Lider, Silvia Pokrajac s Net.hr i Sven Tubak s Mediaservisa, također VERN’ov diplomant.
Dinamiku panela svakako je definirala dvosmjerna komunikacija sa studentima, ali i tzv. „vruće teme“ o međusobnoj suradnji ova dva sektora, odnosno onome što jedni misle o drugima, a koje se prirodno nameću kao dio ovakve diskusije:
- smatrate li da PR-ovci ne poznaju dovoljno medijsku industriju i produkcijske procese
- kako vidite razvoj novinarstva u Hrvatskoj i razvoj odnosa medija i PR-a
- jesu li odnosi s javnošću „samo promocija koja se samo pretvara da nudi vijesti“
- koliko često PR-ovac ponudi dobru priču, prikladnu za specifični medij (ekskluziva)
- znaju li novinari postaviti „prava“ pitanja
- jesu li stručnjaci za odnose s javnošću u organizacijama pouzdan izvor za novinare
- što mislite o novinarima koji su „prešli“ u odnose s javnošću
- čiji je posao više stresan i druge intrige.
Vjerujemo da će iskustva, znanja i dobronamjerne preporuke pomoći studentima u njihovo daljnjem akademskom i poslovnom profiliranju.