Kreativna industrija

Naš student Kevin Mainenti razvio crnohumornu mobile igru na hrvatskom jeziku

Kevin je student režije i produkcije, a za potrebe razvoja ove igre naučio je raditi u „no code“ programu RPG Maker MV.

Kevin Mainenti, student na Sveučilištu VERN’

Od ideje za film do video igre. Tako bi otprilike glasio rezime developerske avanture studenta Sveučilišta VERN’ Kevina Mainentija, koji je razvio mobilnu video igru „The Witch & The Knight“.

Riječ je o crnohumornoj video igri koja ima naraciju na hrvatskom jeziku, a priča je izrazito character driven, pojasnio nam je kolega s diplomskog studija Filmska i televizijska režija i produkcija koji je prije toga završio preddiplomski studij Filmsko, televizijsko i multimedijsko oblikovanje.

„Dakle, kako ne znam programirati, na tečaju kreativnog pisanja sam od dramaturga Siniše Bahuna naučio program RPG Maker MV, u kojem sam odlučio raditi. Radnja igre je smještena u srednjevjekovni svijet, a inspiraciju sam pronašao u filmovima Shutter Island te igrama To The Moon i Doki Doki: Literature Club. Međutim, nisam htio ‘turn based combat’ kao u starim Final Fantasy igrama već sam želio zadržati kvalitetan narativ i oko likova stvoriti priču, što znači da igrač priča s drugim likovima, donosi odluke te sakuplja razne stvari koje mu govore nešto novo o svijetu na humorističan način“, ukratko nam je pojasnio Kevin.

Dodaje kako je prototip igre napravio sam u nekoliko mjeseci, ali je htio poboljšati njezin izgled pa je pozvao kolegicu s tečaja kreativnog pisanja Magdalenu Klobučar Ledinščak, koja je nacrtala nove assete za igru. Također je želio imati i originalni soundtrack, koji je producirao Armin Basha, a budući da je želio i hrvatski voice over zamolio je za pomoć nekoliko glumaca, njih čak 12, koje je upoznao kroz studij.

Iako je već snimio nekoliko filmova pa i u okviru nastave na preddiplomskom studiju, ističe kako se u budućnosti planira baviti i izradom videoigara. Ideja mu kaže ne nedostaje, za nastavak ove igre, ali i neke posve nove naslove za mobilne platforme, konzole, PC…

Za kraj je dodao kako igra jest specifična i više nišno orijentirana, a dostupna je na itch.io platformi za nezavisne digitalne kreatore.

Kevinu želimo puno uspjeha u daljnjem kreativnom radu.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 9.5.2021.