Međunarodna suradnja

Naša doc. dr. sc. Diana Plantić Tadić održala gostujuće predavanje za studente međunarodnog Brittany Universitéa

Predavanje je realizirano u okviru međunarodne suradnje VERN'a i Britannyja.

doc. dr. sc. Diana Plantić Tadić, Sveučilište VERN’

Profesorica sa Sveučilišta VERN’, doc. dr. sc. Diana Plantić Tadić održala je gostujuće predavanje za studente međunarodne institucije Brittany Université iz Francuske.

U online predavanju pod nazivom „Offline vs Online Marketing Communication“ naša je profesorica studentima pojasnila mogu li digitalni kanali komuniciranja u potpunosti zasjeniti klasične načine komuniciranja u marketingu, usporedila je prednosti i nedostatke oba načina marketinške komunikacije, ali i ukazala na njihovu komplementarnost i – mogući suživot.

„Predavanjem sam željela ukazati studentima i ostalim sudionicima na pojedine marketinške zablude te zajedno s njima iznaći rješenja za neke dileme u kontekstu online i offline marketinške komunikacije. Također sam ih nastojala potaknuti na promišljanje o potrebitosti i mogućim sinergijskim učincima integriranja tradicionalnih i digitalnih kanala marketinške komunikacije. Slijedom te diskusije utvrđivali smo koje su ključne razlike između ova dva modela marketinškog komuniciranja te koji bi bili savjeti za uspješno korištenje integrirane marketinške komunikacije“, sumirala nam je svoje predavanje profesorica Plantić Tadić.

Ovo je bilo zadnje predavanje naših akademskih stručnjaka u zimskom ciklusu za studente međunarodnog Brittany Universitéa, a ranija su predavanja održale doc. dr. sc. Mirela Holy i doc. dr. sc. Jadranka Ivanković.

Svrha ovih predavanja je prenijeti stranim studentima međunarodna iskustva i spoznaje iz područja koja se izučavaju na VERN’ovim studijskim programima te im ukazati na koji se način znanstvene i stručne spoznaje mogu implementirati u poslovnoj praksi i osobnom razvoju.

Odjel za komunikacije
Petar Vučetić
Datum objave: 7.1.2022.